فرماندار عباس آباد:

دهه نودی‌ها سرود سلام فرمانده را در قلبشان حک کرده‌اند

عباس آباد(پانا) - فرماندار عباس‌آباد در مراسم اجرای سرود سلام فرمانده که با حضور ابوذر روحی خواننده این سرود، دهه نودی‌ها و مسئولان شهرستان در پارک کوثر سلمانشهر در جوار آرامگاه شهدای گمنام برگزار شد اظهار کرد دهه نودی‌ها سرود سلام فرمانده را در قلبشان حک کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۹۰۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
دهه نودی‌ها سرود سلام فرمانده را در قلبشان حک کرده‌اند

مسلم قبادیان بیان کرد: اجرای سرود سلام فرمانده و برنامه‌های مشابه آن نوعی سرمایه‌گذاری برای دهه نودی ها و آینده سازان این مرز و بوم است، دهه نودی ها سرود سلام فرمانده را در قلبشان حک کرده اند و حضور باشکوه دهه نودی ها نشان از شناخت و عشق آنها نسبت به امام زمان (عج) می دهد.

وی افزود: اگر با برگزاری مراسمات و برنامه ها و بر اصلاح دیدگاه و ذهنیت دانش آموزان سرمایه گذاری نشود، با برنامه ریزی بدخواهان و دشمنان به انحراف و گمراهی کشیده خواهند شد.

مسلم قبادیان ادامه داد: امروزه فضای مجازی باعث نشر اخبار نامعتبر، غیرمتعارف و غیر رسمی شده، اگر دانش آموزان با روش های صحیح با اصول آشنا نشوند؛ در دام شبکه های اجتماعی خواهند افتاد و از مسیر درست منحرف می شوند.

وی در پایان اظهار کرد: دانش آموزان ابتدای مسیر هستند و جهت دهی، فضاسازی و آموزش آنها وظیفه ماست تا آنها بتوانند بال پروازشان را باز و پرواز کنند. به همین جهت در صدد برگزاری برنامه هایی برای اوقات فراغت تابستان دانش آموزان هستیم تا از تعطیلات تابستان به نحو احسن استفاده و مهارت هایی را هم برای آینده شغلی خود کسب کنند.

خبرنگار پانا: حنانه قاسمیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار