فعالیت شعب تامین اجتماعی تا ساعت ۲۴ امشب

تهران (پانا) - شعب تامین اجتماعی به منظور راهنمایی و حل مشکلات کارفرمایان در زمینه ارسال لیست و پرداخت حق بیمه از طریق سامانه خدمات غیرحضوری تا ساعت ۲۴ امشب دایر و آماده ارائه خدمات به کارفرمایان خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۸۱۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت شعب تامین اجتماعی تا ساعت ۲۴ امشب

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، با توجه به تغییر سامانه ارسال لیست و پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی و به منظور جلوگیری از هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت لیست حق بیمه و پرداخت حق بیمه کارگاه‌ها، کارکنان واحدهای مرتبط با لیست و پرداخت حق بیمه شعب تامین اجتماعی امشب تا ساعت ۲۴ مشغول به کار خواهند بود.
شعب تامین اجتماعی به منظور همکاری و مساعدت حداکثری به کارفرمایان، روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم فعال بوده و امروز در آخرین روز اردیبهشت تا زمان مراجعه کارفرمایان و حصول اطمینان کامل از انجام امور مربوط به ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارفرمایان هم فعال خواهند بود.

سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین صندوق بازنشستگی ایران بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش مقررات حمایتی قرار داده است.

براساس آخرین آمارها، بالغ بر ۱۴ میلیون نفر از جمعیت کشور به عنوان بیمه‌شده اصلی و بیش از چهار میلیون نفر به عنوان مستمری‌بگیر بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان از تعهدات بلندمدت وکوتاه‌مدت بیمه‌ای و درمان بهره‌مند می‌شوند.

با احتساب اشخاص تبعی تحت تکفل این گروه‌ها، در مجموع بیش از ۴۴ میلیون نفر از جمعیت کشور عضو خانواده تامین اجتماعی به شمار می‌روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار