رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

دهه فجر، سرآغاز نهادینه کردن آزادگی، استقلال و جمهوری اسلامی است

رشت (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی با تبریک فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد فجر انقلاب اسلامی ایران، گفت: دهه فجر، سرآغاز تجلی شکوه و حماسه ملتی است که با جوشش و خروش خود شرافت و آزادگی را توأمان با استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در ایران بزرگ، نهادینه کردند.

کد مطلب: ۱۲۵۲۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر، سرآغاز نهادینه کردن آزادگی، استقلال و جمهوری اسلامی است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر ارسلان سالاری - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی، فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد طلیعه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛

دهه فجر، سرآغاز تجلی شکوه و حماسه ملتی است که در سال ۱۳۵۷ با جوشش و خروش خود، فصلی زرین را درصحنه روزگار گشوده و شرافت و آزادگی را توأمان با استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در ایران بزرگ، نهادینه کردند.

مردم ایران در بهمن‌ماه ۱۳۵۷ با توکل بر خداوند منان و رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره)، با عزم و اراده پولادین و نثار خون خود توانستند نظام سلطه، ستم و جور را در هم بشکنند و انقلابی الهی، عدالت محور و مردمی را به منصه ظهور برسانند.

طلیعه چهل و سومین سالگرد فجر انقلاب اسلامی را اکنون می‌توان آغازگر جنبش‌های عدالت‌ خواهانه و رهایی ملت‌ها از قدرت‌های سلطه و غلبه بر زور، استبداد و تزویر برشمرد که یادآور وعده خداوند در یاری از محرومان و حاکمیت آن‌ها بر جهانیان است.

اینجانب طلیعه چهل و سومین سالگرد دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی که حماسه تاریخی در جهان اسلام است را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، آحاد ملت شریف ایران، مردم ولایتمدار استان گیلان و دانشگاهیان علوم پزشکی گیلان تبریک و تهنیت عرض کرده و عزت، اقتدار و سربلندی ملت و کشور ایران عزیز را از خداوند متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار