وضعیت پایدار 18 دانش‌آموز حادثه‌دیده تصادف کرمانشاه؛ کامیون مقصر است

تهران (پانا) - یک مقام مسئول در اورژانس کرمانشاه جزئیات تصادف یک دستگاه کامیون با یک دستگاه مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان در جاده هلشی - ماهیدشت را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت پایدار 18 دانش‌آموز حادثه‌دیده تصادف کرمانشاه؛ کامیون مقصر است

اکبر آزادی، مدیر روابط عمومی اورژانس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با پانا درباره جزئیات تصادف مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان اظهار کرد:‌ ساعت 08:56 صبح امروز تصادف یک دستگاه مینی‌بوس در جاده هلشی - ماهیدشت به اورژانس اعلام شد که بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود:‌ تصادف مینی‌بوس حامل دانش آموزان در جاده هلشی به سمت ماهیدشت استان کرمانشاه تاکنون ۲ فوتی و 18 مصدوم به همراه داشته است. دو جان‌باخته این حادثه در دم جان خود را از دست دادند و مصدومان حادثه به نزدیک‌ترین بیمارستان محل حادثه منتقل شدند. هم‌اکنون فرایند مداوای مصدومان در حال انجام است.

آزادی درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت:‌ هنگام حادثه جاده مه‌آلوده بوده است و علت کارشناسی حادثه باید از سوی پلیس راه اعلام شود.

سرهنگ دستغیب، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه درباره علت وقوع این حادثه به ایسنا گفته است:‌ ساعت 8:50 دقیقه صبح امروز (17 آذر) یک مورد تصادف در محور هلشی به سمت ماهیدشت به نیروهای پلیس راه گزارش شد. با رسیدن ماموران به صحنه حادثه مشخص شد که یک کامیون کمپرسی با یک دستگاه مینی بوس برخورد داشته است.

به گفته رئیس پلیس راه کشور، بر اثر شدت این برخورد، مینی‌بوس 20 متر جلوتر واژگون می‌شود و چند تن از سرنشینان مجروح می‌شوند. این مینی‌بوس سرویس مدرسه بوده و سرنشینان آن دانش‌آموزان مقطع متوسط اول بوده‌اند.

اورژانس کشور اسامی مصدومان و فوتی‌های حادثه مینی‌بوس دانش‌آموزان را به شرح زیر اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار