پسر حماسه‌ساز فوتبال ایران خداحافظی نکرده؛ قوچی راهی لیگ برتر می‌شود

تهران (پانا) - مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران فعلا قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را ندارد و به نظر می‌‎رسد در نقل و انتقالات زمستانی به تیمی در فوتبال ایران خواهد پیوست.

کد مطلب: ۱۲۳۶۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پسر حماسه‌ساز فوتبال ایران خداحافظی نکرده؛ قوچی راهی لیگ برتر می‌شود

در حالی که چند روز پیش سایت ترانسفرمارکت اعلام کرده بود که رضا قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه زوله هلند از فوتبال خداحافظی کرده است، اما پیگیری‌ها حکایت دیگری را بیان می‌کند.

براساس اخبار رسیده، این مهاجم 34 ساله از فوتبال خداحافظی نکرده و فعلا هم قصد ندارد کفش‌هایش را آویزان کند و علت انتشار خبر بازنشستگی از سوی ترانسفرمارکت این است که قوچی فعلا قراردادی با تیمی امضا نکرده و همین عدم امضا قرارداد و بالا رفتن سن باعث شده تا این سایت معتبر به تحلیل اشتباه درباره قوچان‌نژاد بپردازد.

شنیده‌ها حاکی از این است که رضا قوچان‌نژاد قرار است به زودی راهی ایران شده و با تیمی ایرانی قرارداد امضا کند، اتفاقی که ممکن است در زمستان سال جاری رخ دهد تا حماسه‌ساز فوتبال ایران در مسیر جام جهانی 2014، برای اولین بار فرصت حضور در باشگاهی ایرانی را پیدا کند و پس از آن شاید حداقل 2 فصل دیگر پرونده حضور او در فوتبال حرفه‌ای به عنوان بازیکن بسته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار