پیام تبریک کاظمی به مدیر کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش اعطای نشان خادم القرآن برگزیده کشور به محمد رضا مسیب زاده را تبریک گفت تبریک گفت. 

کد مطلب: ۱۲۰۲۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک کاظمی به مدیر کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی،‌ در پی انتخاب محمد رضا مسیب زاده به عنوان خادم القرآن برگزیده کشوری از ناحیه ریاست محترم جمهوری، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

جناب آقای محمد رضا مسیب زاده

مدیر کل محترم قرآن، عترت و نماز

سلام علیکم؛
حسن انتخاب جنابعالی به عنوان «خادم القرآن» برگزیده کشور در حوزه مدیریت امور قرآنی توسط ریاست محترم جمهوری که حضرتعالی را در زمره مدیران قرآنی موفق دستگاه تعلیم و تربیت مایه مباهات قرار می هد، را تبریک عرض می کنم.

بی شک این انتخاب مبارک فرصت نوینی برای توسعه و تعمیق فعالیت های قرآن، عترت و نماز و جهت گیری های بیانیه گام دوم انقلاب قلمداد می شود. این اتفاق مبارک نوید بخش این است که به مدد تجارب ارزشمند و کارنامه درخشان آن برادر فاضل طی سه دهه خدمت و نقش آفرینی های موفق و ماندگار در دستگاه تعلیم و تربیت، شاهد توسعه و تعمیق هر چه بیشتر فعالیت های پرورشی و قرآنی و همچنین تحقق مطالبات قرآنی رهبر معظم انقلاب باشیم.

دوام توفیق آن برادر عالیقدر و ولایی در این سنگر خدمت به ساحت قرآن، عترت و نماز، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب بر حقش، مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار