رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

انتخابات اخیر پیروزی بزرگی برای ملت به ارمغان آورد

تهران (پانا) - رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح می‌گوید انتخابات اخیر پیروزی بزرگی برای ملت ایران به ارمغان آورد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات اخیر پیروزی بزرگی برای ملت به ارمغان آورد

به گزارش سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در مراسمی که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مناسبت دهه کرامت و هفته قوه قضاییه در این سازمان برگزار شد با تبریک پیروزی شکوهمند مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات اخیر به رغم همه تبلیغات، توطئه‌ها و شیطنت‌های عناصر استکبار و مدعیان دروغین دمکراسی و آزادی که علناً شاهد بودیم به کسانی که می خواستند رأی بدهند فحاشی و توهین می‌کردند، پیروزی بزرگی برای ملت ایران به ارمغان آورد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی افزود: علی‌رغم بی‌اخلاقی‌ها و پافشاری برخی بر جمهوریت محض بدون اسلامیت، اخلاق مداری و تأکید بر استفاده از نظرات و تجربیات و همه ظرفیت کشور توسط منتخب محبوب مردم بر بسیاری از مسائل سرپوش گذاشت.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ادامه، با اشاره به آغاز هفته قوه قضاییه، تکریم ارباب جوع و رعایت حقوق متهمان را در دستگاه عدلیه مهم توصیف کرد و افزود: با مردم محترمانه برخورد کنیم و اجازه دفاع به متهمان بدهیم و تنها با تکیه بر قانون و شرع برای مجرمان مجازات تعیین کنیم.

وی افزود: در اصول حاکم بر دادرسی، اصل بر برائت است و متهم می بایست از خودش دفاع کند و ما نمی توانیم چیزی را به زور به کسی تحمیل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی تصریح کرد: سعی ما باید بر این باشد که برخورد اخلاقی و انسانی را چاشنی شیرین خدمت رسانی به مردم بنماییم.

این مقام قضایی از اجرای بخش های مهمی از برنامه های سند تحول قضایی در سازمان قضایی نیروهای مسلح در سال گذشته و سال جاری خبر داد و گفت: این روند تا اجرای کامل این سند مهم دنبال می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در ادامه، با اشاره به نامه امام رضا (ع) به عبدالعظیم حسنی گفت: حضرت در این نامه شیعیان را به راستگویی در گفتار، ادای امانت، ترک درگیری و جدال در کارهای بیهوده و بی فایده دعوت می کنند و استفاده از این توصیه ها در محیط اداری و زندگی راهگشاست.

وی افزود: فرصت‌های گران بهای زندگی و وقتِ ارزشمند نباید با اختلافات تلف شود.

در این مراسم سیدمحمود علوی مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ذکر فضائل و مناقب ثامن الحجج (ع) پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار