رمضانی خبر داد

ثبت پایگاه‌های تابستانی در سامانه همگام

تهران (پانا) - مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی اعلام کرد مدیران پایگاه های تابستانی، پایگاه خود را در سامانه همگام ثبت کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۳۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت پایگاه‌های تابستانی در سامانه همگام

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علی رمضانی گفت: فرصت ثبت اطلاعات پایگاه ها در سامانه همگام رو به اتمام است و لازم است مدیران محترم پایگاه های تابستانی شامل مدارس متقاضی، کانون های فرهنگی تربیتی، دارالقرآن ها، مرکز و هسته های مشاوره، پژوهش سراها، مجتمع ها و سالن های ورزشی و کلیه فضاهایی که در تابستان امسال قرار است به عنوان پایگاه تابستانی به دانش آموزان خدمات ارائه بدهند اطلاعات پایگاه و کلاس های موردنظر خود را در سامانه همگام ثبت کنند.

وی با بیان اینکه در صورتی که مدیری اطلاعات لازم درخصوص سامانه همگام را ندارد و یا برای ثبت پایگاه مشکل دارد، می بایست با همکاری کارشناسان فنّاوری منطقه و شهر خود، مشکل را رفع کند افزود: اطلاعات پایگاه های ثبت شده در همگام استخراج و در اختیار سامانه شاد قرار می گیرد تا کلاس های مجازی تابستانی در سامانه شاد همانند کلاس های مدارس تشکیل شود.

رمضانی از مدیران مدارس آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق و معاونان پرورشی و تربیت بدنی خواست زمینه تسریع ثبت اطلاعات پایگاه ها در سامانه همگام را فراهم کنند.

وی همچنین افزود: افتتاحیه پایگاه های اوقات فراغت تابستانی 5 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار