آغاز ثبت نام پایه اولی‌ها از فردا

تهران (پانا) - ثبت نام پایه اولی‌ها از فردا شنبه اول خردادماه آغاز می‌شود و والدین دانش‌آموزان باید به 2 طریق حضوری و الکترونیکی از سامانه پادا و سیدا، این فرایند را به سرانجام برسانند.

کد مطلب: ۱۱۸۵۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام پایه اولی‌ها از فردا

امسال با توجه بشیوع بیماری کرونا امکان ثبتنام الکترونیکی مدارس برای تمام پایه‌های تحصیلی فراهم شده است البته برای پایه اولی‌ها به دلیل سنجش و غربالگری از 2 طریق ثبت نام صورت می‌گیرد.

کار سنجش با همکاری آموزش و پرورش استثنایی همزمان با آغاز ثبت نام از اول خرداد صورت می‌گیرد؛ در این راستا تمام پایگاه‌های سنجش مجهز شدند و با توجه به اینکه در سال گذشته تعدادی از نوآموزان پیش دبستانی به دلیل شرایط کرونا حاضر نشدند امسال پیش بینی شده است تا فرصتی فراهم شود و از این افراد ثبت نام صورت گیرد.

لازم به ذکر است با توجه به ماهیت داوطلبانه بودن هرگونه مشارکت والدین در هزینه‌های مدرسه، دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع است در مدارس غیردولتی نیز مطابق مقررات خواهد بود.

مهلت ثبت نام تا پایان مردادماه است

ثبت نام متوسطه اول و دوم اعلام می‌شود

رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره موضوع ثبت نام دانش‌آموزان از فردا شنبه اول خردادماه عنوان کرد: برای رعایت اصول تربیتی و حفظ اعتماد به نفس کودکان برگزاری هرگونه مصاحبه و آزمون در تمام مدارس دولتی و غیردولتی ممنوع است همچنین زمانبندی ثبت نام ابتدایی‌ها از اول خرداد تا پایان مردادماه است این موضوع برای متوسطه اول و دوم بعد از اعلام نتایج امتحانات اطلاع رسانی می‌شود. ثبت نام ابتدایی‌ها هم حضوری و هم الکترونیکی از سامانه پادا و سیدا صورت می‌گیرد.

حکیم زاده گفت: در سال تحصیلی گذشته توانستیم اسامی دانش‌آموزان و اطلاعات اسمی دانش‌آموزان را زودتر دریافت کنیم امسال نیز امیدواریم بتوانیم قبل از شروع تحصیلی از کم و کیف دانش‌آموزان اطلاع دقیق داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار