عباس زهیری مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان:

توسعه مهارت‌های ارتباطی و نقش‌آفرینی اجتماعی دانش‌آموزان، توسط سازمان دانش‌آموزی

اصفهان (پانا) - بسته تحولی سازمان دانش‌آموزی موجب ایجاد تغییر و تحولات رفتاری مطلوب در زمینه های خلاقیت، نظم پذیری، قانون مداری، مسئولیت‌پذیری، مشارکت‌جویی و هچنین روحیه پرسشگری و مطالبه گری و نقادی در دانش آموزان شده است.

کد مطلب: ۱۱۸۳۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
توسعه مهارت‌های ارتباطی و نقش‌آفرینی اجتماعی دانش‌آموزان، توسط سازمان دانش‌آموزی

عباس زهیری، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان در مراسم هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم و سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی که به طور زنده از شبکه دانش‌آموزی شاد پخش شد، به نمایندگی از روسای سازمان دانش‌آموزی سراسر کشور گفت: سازمان دانش‌آموزی در کنار آموزش و پرورش تواسنته است زمینه توسعه مهارت‌های ارتباطی و نقش‌آفرینی اجتماعی دانش‌آموزان و همچنین زمینه دسترسی دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت را به نیازهای واقعی و به‌روز مدارس فراهم کند.

وی افزود: حمایت های همه جانبه سازمان مرکز و آموزش و پرورش از بسته تحولی با عنوان هر دانش آموز یک نقش اجتماعی، موجب اجرای بهتر برنامه ها، فعالیت‌ها و عملکرد سازمان شده و همچنین نتایج حاصل از این فعالیت‌ها رضایت نسبی مخاطبان و ذی نفعان را با وجود شرایط کرونایی در فضای مجازی فراهم کرده است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان تصریح کرد: میزان تحقق اهداف کمی و کیفی برنامه ها و فعالیت ها بر اساس شناسنامه تفضیلی سال 1399 انجام گرفته و گزارش های اقدامات انجام شده بر اساس فرمت های مربوطه به سازمان مرکز ارائه شده است.

زهیری بیان کرد: در این طرح یک ارتباط دوسویه بین تشکل های دانش آموزی در درون مدرسه و سطوح مدیریت بالاتر انجام گرفت که شامل ارتباط شوراهای دانش آموزی مدارس و مجلس دانش‌آموزی ناحیه و استان و اتصال آن به مجلس دانش آموزی کشور بوده است. در اعضای تشکیلات پیشتازان مدارس از طریق مجامع اعضا و مربیان از سطح منطقه تا ستاد در ارتباط هستند. این ارتباط دو سویه در خبرگزاری پانا از سطح منطقه، استان و کشور وجود دارد. همچنین این طرح موجب ایجاد تغییر و تحولات رفتاری مطلوب در زمینه های خلاقیت، نظم پذیری، قانون مداری، مسئولیت پذیری و مشارکت جویی و همچنین روحیه پرسشگری و مطالبه گری و نقادی در دانش آموزان شده است.

در پایان توسط مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و عباس زهیری مدیر سازمان دانش آموزی از مربیان و دانش‌آموزان برتر سازمان دانش آموزی استان تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار