بانک ها مصوبه ستاد ملی کرونا را رعایت کنند

رشت ( پانا) - فرماندار شهرستان رشت گفت بانک ها در این شهرستان باید مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر عدم برگشت چک های اشخاص تا تاریخ بیستم اردیبهشت را اجرا کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۲۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
بانک ها مصوبه ستاد ملی کرونا را رعایت کنند

به گزارش ایرنا، علی فتح اللهی در جلسه ستاد کرونا شهرستان رشت در فرمانداری اظهار کرد: نماینده ای از بانک ملی به عنوان هماهنگ کننده بانک ها از هفته آینده در جلسه ستاد کرونا حضور داشته باشد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت همراهی همه مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا خاطرنشان کرد: رعایت این پروتکل ها در کاهش آمار مرگ و میر، بستری ها و مراجعات سرپایی موثر است که طی روزهای اخیر شاهد این مهم هستیم.

فرماندار شهرستان رشت بیان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در گیلان به حدود ۶۰ درصد رسید که یک درصد از میانگین کشوری کمتر است.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا کاملا هوشمند عمل می کند، اضافه کرد: هر زمان در رعایت پروتکل های بهداشتی ضعیف عمل کردیم ویروس قوی حاضر شد و برعکس، بنابراین توجه و مراعات توصیه های بهداشتی اهمیت بسزایی دارد.

فتح اللهی با اشاره به فشار به کادر بهداشت و درمان در مدت ۱۴ ماه از شیوع ویروس کرونا و همکاری دستگاه های مختلف، بسیج، نیروی انتظامی و نیروی دریایی تصریح کرد: مردم نیز در رعایت پروتکل های بهداشتی یاریگر کادر بهداشت و درمان باشند.

فرماندار رشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد امسال اظهار کرد: مردم در این انتخابات با مشارکت حداکثری خود در انتخاب اصلح کمک کنند.

شهرستان رَشت از شمال به دریای کاسپین و شهرستان خمام، از شمال غرب به شهرستان بندرانزلی، از غرب به شهرستانهای صومعه‌سرا و شفت، از جنوب به شهرستان رودبار و از شرق به شهرستان‌های آستانه‌اشرفیه، لاهیجان و سیاهکل محدود می‌شود. جمعیت این شهرستان ۸۶۳٬۵۸۵ نفر (برآورد ۱۳۹۵) است.

شهرستان رشت جزو نخستین مناطق درگیر شیوع کرونا در کشور بود و اکنون نیز در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار