تمامی اقشار جامعه مدیون معلمان هستند

اردبیل(پانا) - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به نقش بی بدیل معلمان در عرصه تعلیم و تربیت گفت تمامی اقشار جامعه مدیون معلمان هستند.

کد مطلب: ۱۱۸۱۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تمامی اقشار جامعه مدیون معلمان هستند

بهروز ندایی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در حاشیه آیین بزرگداشت مقام معلم که با حضور رئیس‌جمهور و وزیر محترم آموزش و پرورش در سالن حافظ ریاست جمهوری و در ارتباط با معلمان منتخب استانی به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بهروز ندایی اظهار کرد: امروزه علم و تعلیم جایگاه رفیعی را به خود اختصاص داده است.

او افزود: اگر امروز شاهد تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت هستیم باید بدانیم که این مدافعان بدست معلمانی دلسوز تربیت شده اند که بدون شک درس ایثار و از خود گذشتگی را به آنان آموخته اند.

به گفته معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل خادمان مردم در جامعه تربیت یافتگان این قشر فرهیخته و فرهنگی هستند.

احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل نیز در این آیین گفت: در شرایط کرونایی، معلمان تلاش کردند تا با اجرای شیوه های مختلف، خللی در برنامه های آموزشی ایجاد نشود.

او ادامه داد: از لحظه ای که شبکه دانش آموزی شاد راه اندازی شد، مدارس شهری تحت پوشش این شبکه قرار گرفتند و آموزش از طریق شبکه های مختلف صدا و سیما برای 97 درصد از مناطق روستایی تدارک دیده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: در کنار این برنامه ها در روستاهای عشایری که دارای کلاس هایی با جمعیت محدود داشتند، کلاس های آموزشی بصورت حضوری تداوم یافت، بسته های آموزشی، درس نامه، حضور معلمان در منازل دانش آموزان و ... نیز از جمله راهکارهایی بود که برای این دسته از دانش آموزانی دسترسی به شاد نداشتند، فراهم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار