مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

در هر شرایطی تابع تصمیمات ستاد کرونا خواهیم بود

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جلسه شورای معاونان از حضور کادر اجرایی مدارس به روال قبل به صورت 50 درصد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
در هر شرایطی تابع تصمیمات ستاد کرونا خواهیم بود

علیرضا کلیدری با اعلام تبعیت کامل از ستاد کرونا گفت: بنا بر تصمیم های اتخاذ شده آموزش های حضوری دانش آموزان به طور کامل تعطیل است، ولی آموزش ها بدون کم و کاست در فضای مجازی از طریق پیام رسان شاد اجرا می شود که این امر نیاز به اتاق مرکزی که همان فضای مدرسه است، دارد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش ظرفیت و پتانسیل کافی برای اجرای امور جاری خود را دارد اما باید با برنامه ریزی لازم و کافی بهترین تصمیمات ممکن گرفته شود.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: از هیچ اقدامی که متوجه حق دانش آموز است فروگذاری نکنید و اگر همکاری بیماری زمینه ای دارد باید مورد تدبیر لازم قرار گیرد.

در این جلسه مقرر شد، کادر اجرایی مدارس به عنوان مراکز دولتی به روال گذشته فعالیت خود را ادامه داده و نیمی از عوامل اجرایی مدارس مستقل جهت رفع اشکال و پاسخگویی به نیازهای مختلف ارباب رجوعان در آموزشگاه حضور داشته باشند.

همچنین مدیر آموزگاران نیز فقط در روزهای زوج در مدارس حاضر شوند.

کلیدری گفت: اگر گفتمان سازی نکنیم و روزهای باقی مانده در سال تحصیلی را جدی نگیریم یقینا دانش آموزان آسیب خواهند دید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تبلیغات میدانی، تولید محتوای مختلف و برنامه های متنوع در هفته معلم باید قوی تر از همیشه اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار