صاحبان عزا و عروسی باید از فرمانداری بویراحمد مجوز  بگیرند

یاسوج (پانا) - فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه وضعیت نارنجی کرونا محدودیت های جدیدی را در مرکز استان ایجاد کرده است، تاکید کرد به منظور حفظ سلامت عمومی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی صاحبان مراسم‌های عزا و عروسی باید از فرمانداری بویراحمد مجوز دریافت کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۳۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
صاحبان عزا و عروسی باید  از فرمانداری بویراحمد مجوز  بگیرند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بویراحمد، شاهرخ کناری تصریح کرد: همه سردفتران ثبت اسناد رسمی و همچنین پزشکی قانونی برای جواز دفن، پس از مراحل قانونی لازم می بایست اشخاص را به فرمانداری ارجاع داده تا تعهدات لازم اخذ و مجوز برگزاری مراسم را دریافت کنند.
بنا بر این گزارش افراد در فرمانداری متعهد می‌شوند تجمعی بیشتر از ۳۰ نفر نداشته و در صورت تجمع و ازدحام جمعیتی بالاتر از ۳۰ نفر و عدم رعایت پروتکل ها به مراجع قضایی معرفی و مورد تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.
کناری با بیان اینکه مخالف شادی مردم نیستیم اضافه کرد: هرگونه موسیقی در مراسم های عروسی و حضور مداح در تشییع جنازه ها ممنوع است که در صورت عدم رعایت، اقدام قانونی لازم به عمل خواهد آمد.
فرماندار بویراحمد افزود: یکی از وظایف اصلی ما در زمینه مقابله با ویروس کرونا تأمین سلامت شهروندان است و برگزاری اجتماعات از جمله مراسم‌های عروسی و ترحیم سلامت عمومی مردم را دچار مخاطره می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار