میانگین فعالیت روزانه معلمان در شبکه شاد اعلام شد

تهران (پانا) - رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی در آیین رونمایی از فاز ۳ شبکه آموزشی شاد اظهار کرد که شبکه شاد؛ سامانه‌ای بومی، امن، اختصاصی، رایگان و فراگیر است که در دوران اوج کرونا و تعطیلی اماکن مختلف موجب استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس، معلمان و دانش آموزان شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
میانگین فعالیت روزانه معلمان در شبکه شاد اعلام شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، علی باقرزاده در آیین رونمایی از فاز 3 شبکه دانش‌آموزی شاد که با حضور وزیر آموزش‌وپرورش و اعضای شورای معاونان در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: شبکه شاد که مخفف «شبکه آموزشی دانش‌آموز» است به‌عنوان یک سامانه‌ای بومی، امن، اختصاصی، رایگان و فراگیر در اوج روزهایی که کرونا باعث تعطیلی مدارس شد و هیچ راهی برای اتصال دانش‌آموز به مدارس نبود در کوتاه‌مدت به دست توانمند همکاران خلاق همین سرزمین و وقت گذاری زیاد وزیر و معاونان وی راه‌اندازی شد.

وی بابیان اینکه شبکه شاد مسیر تعالی خود را در مدت‌زمان سپری‌شده طی کرده است، افزود: محدودیت‌هایی در سراسر کشور داریم که مربوط به زیرساخت‌های دیگر است؛ آموزش‌وپرورش با همراهی همراه اول و متناسب با فرصت و آمادگی‌های ایجادشده واکنش مناسبی را در ایام اوج شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مشاغل و اماکن مختلف نشان داد و محصول کار آن شبکه شاد شد.

باقرزاده گفت: امروز شبکه شاد به یکی از بزرگ‌ترین و فراگیرترین پلتفرم‌های آموزشی در سراسر کشور تبدیل‌شده است و بیش از ۱۱۵هزار مدیر واحد آموزشی در شاد احراز هویت شده‌اند و امکان استفاده از سرویس‌‌ها را برای اعمال و راهبری آموزش در دسترس دارند.

رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی بابیان اینکه ۷۲۷هزار معلم به‌عنوان ادمین کلاس‌ها در شبکه شاد هستند و روزانه متوسط ۶۰دقیقه در کلاس فعالیت دارند، افزود: برای تولید محتوا دبیرخانه‌های متعددی شکل گرفتند و نیروهای متعددی در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه برای تمام دروس پایه‌های تحصیلی محتوا تولید می‌شود و بیش از ۱۲میلیون و ۶۰۰هزار دانش‌آموز در شبکه شاد احراز هویت شده‌اند و در کلاس‌ها حضور دارند، اظهار کرد: بر اساس دستور وزیر برای بهره‌برداری هفتگی سرویس‌های جدید این نشست برگزارشده است تا از امکانات جدید شاد رونمایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار