معاون نظارت و بازرسی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش:

بعد از کرونا نباید آموزش هیچ دانش‌آموزی تعطیل شود

تهران (پانا) - معاون نظارت و بازرسی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در جلسه توجیهی کارگروه‌های نظارتی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس استان کرمان گفت که پذیرفتنی نیست بعد از شرایط سخت بیماری کرونا آموزش حتی برای یک دانش‌آموز تعطیل باشد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بعد از کرونا نباید آموزش هیچ دانش‌آموزی تعطیل شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محمد سلیمی با بیان این که بیماری کرونا خیلی از معادلات دنیا و کشور ما را تغییر داد و هیچ کس تأثیرات مخرب کرونا را باور نداشت، گفت: رصد فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس در شرایط اضطرار و کرونایی هدف اصلی کارگروه نظارت است.

وی به دغدغه های وزیر آموزش و پرورش در زمینه پوشش تحصیلی اشاره کرد و افزود: باید بررسی شود آیا در شرایط کرونا آموزش به درستی شکل گرفته و پوشش آموزشی و پرورشی در مدارس با چه کیفیتی انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، به معضلات گوشی تلفن همراه قبل از کرونا اشاره و اظهار کرد: اگر دانش آموزان قبل از کرونا گوشی همراه داشتند مؤاخذه و بازخواست می شدند اما با شیوع کرونا ما جستجو می کنیم اگر دانش آموزی گوشی و تبلت نداشته باشد تهیه کنیم و در اختیارش قرار دهیم.

سلیمی افزود: بررسی پوشش آموزشی و پرورشی، اطلس آموزشی، پوشش شبکه شاد و ایجاد دغدغه در مدیران مدارس مناطق در خصوص بررسی پوشش و کیفیت آموزشی از اهداف نظارت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار