پازل همدلی، برای تهیه نوشت افزار دانش آموزان بهزیستی اجرا می شود

کاشان (پانا) - رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان از اجرای طرح پازل همدلی با هدف تهیه نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش این اداره خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد

ام البنین متقی نژاد در گفت و گو با پانا اظهار کرد: طرح پازل همدلی در راستای حمایت و رسیدگی به دانش آموزان نیازمند بخشی از پویش بزرگ ایران همدل اجرا می شود. نسبت به اجرای پویشی تحت عنوان " پازل همدلی" اقدام می کند.
وی افزود : در این پویش، نقشه ایران به صورت پازلی با ۶۰۰ هزار قطعه ترسیم شده است که در این نقشه، نمادهای میراث فرهنگی و هنری هر استان در ابعاد ۳۰*۲۰ متر نقش بسته است که با مشارکت و کمک های مردم نیکوکار و نوعدوست، این جدول تکمیل می شود.
وی تصریح کرد: شهروندان نوعدوست، می توانند نسبت به خرید هر قطعه پازل به مبلغ یک صد هزار ریال در تامین نوشت افزار و وسایل تحصیلی دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی مشارکت کنند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان گفت: قطعات این پازل با مشارکت نیکوکاران تکمیل شده و با ثبت اسم مشارکت کنندگان در این طرح، در یکی از مناطق کشور اسلامی نصب شده و به یادگار خواهد ماند.
وی افزود: کسانی که قصد شرکت در این طرح دارند، می توانند به نشانی Pazzelhamdel.ir مراجعه کرده و با ثبت مشخصات خود تعدادی از قطعه های این پازل برای حمایت تحصیلی دانش آموزان استان و شهرستان خود خریداری کنند.
متقی نژاد تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا در منطقه کاشان تاکنون بیش از 25 میلیارد ریال کمکهای مردمی در قالب مواد محافظت فردی و بهداشتی، نوشت افزار و بسته های معیشتی در اختیار شهروندان تحت پوشش اداره بهزیستی کاشان قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار