در آیین افتتاحیه و رونمایی از پوستر دوره آموزشی سواد رسانه‌ای ویژه فعالان حوزه قرآن؛

رمضانی: تولیدات برنامه‌های قرآنی در کانال‌هایی غیر از کانال‌های قرآنی دیده می‌شود

بحری‌زاده: مسلح شدن به علم و تکنولوژی روز یکی از ضروریات انکار ناپذیر است

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی بیان کرد تولیدات برنامه‌های قرآنی در کانال‌هایی غیر از کانال‌های قرآنی دیده می‌شود که این موضوع نشان می‌دهد تولیدات تمام ساحتی است.

کد مطلب: ۱۱۲۷۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
رمضانی:  تولیدات برنامه‌های قرآنی در کانال‌هایی غیر از کانال‌های قرآنی دیده می‌شود

علی رمضانی در آیین افتتاحیه و رونمایی از پوستر دوره آموزشی سواد رسانه‌ای ویژه فعالان حوزه قرآن، عترت و نماز که صبح امروز ۹ مهرماه به صورت زنده از طریق شبکه شاد پخش شد گفت: 85 درصد وقت دانش‌آموزان در اختیار ما نیست و این موضوع دغدغه جدی ما بود اما خوشبختانه با ایجاد شبکه شاد و ظرفیتی که در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت معاونت پرورشی و فرهنگی پیشتاز در این کار شد.

وی ادامه داد: حوزه اداره کل قرآن با توجه به تجربه، تخصص و پویایی که در این حوزه دیده می‌شود به خوبی ورود پیدا و مخاطبان خود را شناسایی کردند. تولیدات برنامه‌های قرآنی در کانال‌هایی غیر از کانال‌های قرآنی دیده می‌شود که این موضوع نشان می‌دهد تولیدات تمام ساحتی است.

به گزارش پانا، اسماعیل بحری‌زاده قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی نیز در ادامه این مراسم گفت: مسلح شدن به علم و تکنولوژی روز یکی از ضروریات انکار ناپذیری است که اگر ما به عنوان متولیان نظام تعلیم و تربیت از آن غلفت کنیم خسارت‌های جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت و نسل آینده از ما ناراضی خواهند بود.

وی ادامه داد: ما در سازمان دانش‌آموزی با تمام قوت و توان در خدمت اداره کل قرآن هستیم تا بتوانیم این دوره را به خوبی برگزار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار