مصرف شبانه برق در بخش صنایع از مرز ۵ هزار مگاوات عبور کرد

تهران(پانا) - مصرف شبانه برق بخش صنایع کشور شب گذشته و در ساعت ۲۱ و ۴۳ دقیقه مرز پنج هزار مگاوات عبور کرده و به پنج هزار و ۱۳ مگاوات رسید که می‌توان آن را اتفاقی کم‌نظیر در مصرف برق محسوب کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مصرف شبانه برق در بخش صنایع از مرز ۵ هزار مگاوات عبور کرد

مصرف شبانه برق کشور شب گذشته از مرز ۵۴ هزار مگاوات فراتر رفت، اتفاقی که در ماه‌های اخیر بی‌سابقه بوده به گونه‌ای که همواره پیک روز از پیک شب بالاتر بوده است.

مصرف برق شب گذشته کشور به ۵۴ هزار و ۲۷۵ مگاوات در ساعت ۲۱و ۴۳ دقیقه رسید در حالی که پارسال و درهمین بازه زمانی مصرف شبانه برق ۴۹ هزار و ۶۳۴ مگاوات بوده که نشان دهنده افزایش بیش از چهار هزار مگاواتی در این بازه زمانی است که روندی کم سابقه است.

روز گذشته مصرف برق روزانه کشور در ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه به ۵۴ هزار و ۲۲۵ مگاوات رسید و این میزان مصرف درحالی اتفاق افتاده که پارسال و در همین بازه زمانی مصرف روزانه معادل ۴۹ هزار و ۲۴۱ مگاوات براساس گزارش شرکت مدیریت شبکه برق بوده است.

مصرف برق روزانه کشور در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد بیش از چهار هزار مگاواتی را نشان می‌دهد.

روز گذشته میزان ذخیره نیروگاه‌ها در ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه ۸۰۶ مگاوات و میزان تولید برق از منابع انرژی‌های تجدیدپذیر هم ۴۳۷ مگاوات بود.

میزان ذخیره نیروگاه‌ها در ساعت ۲۱ و ۴۳ دقیقه به یک هزار و ۳۳۲ مگاوات افزایش یافت و نیز میزان تولید از منابع تجدیدپذیر هم بدون تغییر ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار