جلسه ویدئو کنفرانس مدیرسازمان دانش آموزی استان گلستان و روسای ادارات دانش آموزی استان

گلستان (پانا)- جلسه ویدیو کنفرانس با موضوع بررسی و تبیین فعالیت های سال جدید و تاکید بر تولید محتوای آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۵۰۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ویدئو کنفرانس مدیرسازمان دانش آموزی استان گلستان و روسای ادارات دانش آموزی استان

به گزارش پانا، مریم سلطانی مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان در جلسه ویدئوکنفراسی که با حضور روسای ادارات و معاونین پرورشی شهرستان ها برگزار شد، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات به بررسی و تبیین فعالیت های سال جدید، پویش های پیشتازی در فضای مجازی و چگونگی استفاده بهینه از فرصت به دست آمده و تاکید بر تولید محتوای آموزشی جهت بارگزاری در شبکه شاد پرداختند.

در این جلسه سلطانی مدیر سازمان دانش اموزی استان، علاوه بر تبیین و چگونگی ادامه فعالیت های سازمان باتوجه به شرایط خاص پیش آمده، ازشرکت و حضور پرشور مربیان و پیشتازان در پویش درخانه_پیشتاز شو که از نیمه اول اسفندماه آغاز شد تقدیر و تشکر کردند و ازبرگزاری پویش سپاس معلم و پویشی مرتبط با ماه مبارک رمضان با نام «پیشتاز قرآنی»خبر دادند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان ادامه داد: سازمان دانش آموزی استان درنظر دارد باتوجه به ماه مبارک رمضان و جهت انس بیشتر دانش آموزان با قرآن و معانی آن، آنها به شرکت در پویش پیشتاز قرآنی، که قرائت آیه های قرآنی و ترجمه آیاتی که مرتبط با منش های دوازده گانه تشکیلاتی (ادب و خوش خلقی/راستی و درستی/ یاری و مهربانی/ دوستی با طبیعت/دیانت و معنویت /نظم پذیری و قانون مداری/ میهن دوستی /تلاش و صرفه جویی/ شجاعت و دلیری/ عدل و انصاف/ مسئولیت پذیری و مشارکت جویی /تدبیر و تفکر.) هستند، دعوت نماید.

سلطانی افزود: مربیان و دانش آموزان می توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه و فایل صوتی قرائت و معنی آیات را برای سازمان دانش آموزی استان ارسال کنند. در پایان پویش؛ آثار به صورت جمع بندی در اختیار مربیان و دانش آموزان عزیز قرار خواهد گرفت که خود می تواند محتوای آموزشی خوبی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار