استاندار زنجان: آموزش و پرورش طی سال گذشته توفیقات خوبی داشت

زنجان (پانا) - استاندار زنجان می گوید آموزش و پرورش نهاد انسان سازی است که باید در راه اعتلای آن همه اهتمام کنیم.

کد مطلب: ۱۰۳۶۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
استاندار زنجان: آموزش و پرورش طی سال گذشته توفیقات خوبی داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی در شورای آموزش و پرورش استان با تبریک روز ملی منابع انسانی گفت: با ارزش ترین سرمایه هر سازمانی مجموعه کارکنان آن است که با اصل شایسته سالاری و استفاده صحیح از توانمندیهای ایشان زمینه رشد و شکوفایی مجموعه فراهم خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان به اقدامات شورای آموزش و پرورش استان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: ارتقاء جایگاه دانش آموزان استان در کنکور سراسری و افزایش میزان با سوادی از اقدامات ارزشمند این شورا در سال گذشته بود و امسال هم برای افزایش میزان با سوادی، همه به معاونت سواد آموزی کمک خواهند کرد.
استاندار زنجان از سازمان برنامه ریزی استان خواست تا اعتبارات مورد نیاز آموزش و پرورش را به مبلغ 300 میلیون تومان برای نوسازی برخی مدارس استان اختصاص دهد.
رییس شورای آموزش و پرورش استان همچنین، از مدیر و معاونان آموزش و پرورش استان خواست با توجه شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، طرح های پیشنهادی خود را برای تحصیل در دوران پسا کرونا و نحوه برگزاری کنکور امسال به وزارت آموزش و پرورش ارسال نمایند.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان با قدردانی از زحمات اعضای شورای آموزش و پرورش استان گفت: در این روزها که تحصیل حضوری امکان پذیر نیست بیشتر به آموزش از راه دور و مجازی توجه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار