شاملو: فعالیت‌های پرورشی در فضای مجازی استمرار دارد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه19 از استمرار فعالیت های پرورشی و فرهنگی در ایام تعطیلی مدارس با استفاده از شبکه های اجتماعی داخلی در فضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
شاملو: فعالیت‌های پرورشی در فضای مجازی استمرار دارد

مهدی شاملو معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه19 ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) به نام روز جوان و آغاز هفته جوان نامگذاری شده که امسال از ۱۷ الی ۲۳ فروردین ماه می باشد در گفت گو با خبرنگار پانا با اشاره به فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی افزود: شرایط آموزش کشور در این زمان مستلزم استفاده از همه‌ ظرفیت های لازم است که استفاده از پیام رسان های داخلی در فضای مجازی به عنوان یک بستر ارزان و در دسترس برای اغلب خانواده‌ها می‌تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند .

وی بیان کرد: پیشبرد اهداف پرورشی و اهمیت به سلامتی و تندرستی دانش آموزان و خانواده‌ها، از جمله نکاتی است که مدیران و معلمان به خوبی نسبت به آن واقف بوده و در کنار مسائل آموزشی مدنظر دارند .

شاملو ادامه داد: با وجود کارآمدی فضای مجازی برای پیشبرد برنامه‌های آموزشی و پرورشی، عدم نظارت و دقت در محتوای این فضاها می‌تواند آسیب زا و مضر باشد که با درایت و تجربه مدیران و معلمان منطقه و همچنین همراهی خانواده ها میتوان این آسیب‌ها را به حداقل رساند.

لازم به ذکر است حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه19 در ایام تعطیلات دانش آموزان با تشکیل گروههای دانش آموزی مانند: کمپین در_خانه_میمانیم، پویش عید_در_خانه_بمانیم و تولید محتوای19به آدرس:

http://ble.ir/join/YzdmZDUwNm

دوهدف آموزشی و پرورشی با عناوین الف) مبارزه با ویروس کرونا و ب) شاداب سازی دانش آموزان در خانه را دنبال می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار