یادواره سردارشهیدسلیمانی در مروست برگزارشد

مروست (پانا) -سردار فرهنگ دوست: یاد شهدا بزرگ‌ترین پشتوانه برای نظام و انقلاب است

کد مطلب: ۱۰۲۳۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
یادواره سردارشهیدسلیمانی در مروست برگزارشد

به مناسبت چهل و یکمین پیروزی انقلاب اسلامی امروز در بخش مروست ، یادمان شهدا با نام یادواره «سردارلاله های روشن» با هدف بزرگداشت شهدا و سردار سلیمانی با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

سردار فرهنگ دوست در مراسم سردار لاله های روشن گفت :یاد شهدا بزرگ ترین پشتوانه برای نظام و انقلاب است و همواره باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.
همرزم سردار سلیمانی در این مراسم در جمع دانش آموزان مروست افزود: برای رسیدن به این معرفت باید تلاش کنیم و خود را بسازیم و با آموزه‌های معنوی زندگی خود را گره بزنیم.

وی افزود:شما هرآنچه امروز در نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف دارید مدیون خون شهیدان و مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان و رزمندگان و خانواده‌هایشان است امروز امنیت اسلام، قرآن، حجاب، عزت، اقتدار و افتخارافرین‌های ملت ما قطعا مدیون رشادت‌های این عزیزان است.
سردار فرهنگ دوست درادامه از رشادت و دلیری های سردار گفت : شهید سلیمانی رزمنده بیدار و جهادگر عرصه های پیکار بود و همیشه در خطوط مقدم دفاع از اسلام و ولایت نقش آفرین بود.

گفتنی است این مراسم با حضور دانش آموزان متوسطه منطقه مروست و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی با محوریت یادمان شهدا و سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.
لازم بذکر است برنامه های متنوعی از جمله قرائت قرآن، سرود جمهوری اسلامی،اجرای سرود ،تئاتر و در پایان تجلیل از فعالان نماز دیگر عناوین این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار