اعزام ۱۰ پاراتکواندوکار به مسابقات آزاد کره جنوبی

تهران (پانا) - تیم ملی پاراتکواندو کشورمان با ۱۰ ورزشکار در رقابت‌های آزاد کره جنوبی شرکت می‌کند.

کد مطلب: ۱۷۱۲۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۱۰ پاراتکواندوکار به مسابقات آزاد کره جنوبی

رقابت‌های آزاد پاراتکواندو از سری مسابقات (G۴) فدراسیون جهانی طی روز‌های هفده و هجده تیرماه در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد. با تصمیم فدراسیون تکواندو ۱۰ تکواندوکار از کشورمان در این مسابقات حضور خواهند داشت. 

بر همین اساس ابوالفضل ایمانی، محمدطا‌ها حسن پور، امیرمحمد حقیقت شناس، علیرضا بخت، مهدی پوررهنما، سعید صادقیان پور، و حامد حق شناس در گروه مردان و مریم عبدالله پور، پریماه تورانی به همراه مرضیه نصراللهی در گروه زنان به این مسابقات اعزام خواهند شد. 

مهدی احمدی به عنوان سرمربی و علی کریمی صابر به عنوان مربی هدایت تیم مردان را برعهده دارند و عاطفه کشاورز سرمربی تیم ملی بانوان کشورمان می‌باشد. خیرالله قلی زاده (فیزیوتراپ) و هومن مهیمن به عنوان سرپرست تیم را همراهی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار