یزد "شهر ترمیمی" می شود

یزد(پانا)- شهردار شهر جهانی یزد: حرکت شهر‌ به سمت شهر ترمیمی را نه یک انتخاب، بلکه یک الزام است.

کد مطلب: ۹۹۰۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
یزد "شهر ترمیمی" می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، عزیزی در نشستی که درخصوص حرکت شهرداری در ایجاد شهر ترمیمی برگزار شد با اشاره به روحیه مردم که یک روحیه ترمیم گری است، گفت: در شهر ترمیمی همه شهروندان احساس تعلق و رضایت را احساس می‌کنند و این شهر به نوعی یک شهر حمایتگرانه محسوب می‌شود.
شهردار شهر جهانی یزد در بیان اهمیت شهر ترمیمی، حرکت شهر‌ها به این سمت را نه یک انتخاب، بلکه یک الزام دانست.
عزیزی همچنین بیان نمود که با انتخاب شهرداری ترمیمی، سعی می‌کنیم در این زمینه الگوی مناسبی برای دیگر شهر‌ها باشیم.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این نشست، گفت: نگاهی سنتی و تقابلی کیفری در برخورد با متخلفین وجود دارد که روش درست و مناسبی نیست.
حدادزاده ساماندهی دستفروش‌ها و ایجاد شب بازار‌ها را از مصادیق روش‌های ترمیمی ذکر نمود که تأثیر بسیار خوبی در دستیابی به اهداف شهر ترمیمی خواهد داشت.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سفارش نمود: ادبیات مقامات شهرباید به سمتی برود که در هر مشکلی، به فکر برخورد پلیسی نباشیم.
حدادزاده آموزش‌های همگانی و شهروندی به مردم و شهروندان را روش‌های مؤثری در این زمینه دانست که باید بیشتر به آن‌ها پرداخته شود.
امین مقدم مدیر دفتر استانی کمیسیون ملی یونسکو و مدیر مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهری شهرداری یزد نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: در شهر ترمیمی، اندیشه ترمیمی توسعه پیدا می‌کند و مشکلات با مشارکت مردم ریشه کن شده و جامعه در مسیر صلح و سازش گام بر می‌دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار