افتتاح خانه ورزش و مدرسه پویا در دورترین روستای شهرستان گناباد

گناباد (پانا)- مدرسه پویا و خانه ورزش آموزشگاه مقداد رحمت آباد گناباد افتتاح شد .

کد مطلب: ۹۸۹۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح خانه ورزش و مدرسه پویا در دورترین روستای شهرستان گناباد

با حضور بخشدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان، ریاست اداره ورزش و جوانان، شورای اسلامی روستا و همکاران گرامی خانه ورزش آموزشگاه مقداد رحمت آباد افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: همت کلیه معلمین عزیز اموزشگاه که به صورت داوطلبانه چندین هفته مشغول اتمام این خانه ورزش بودند قابل ستایش است.

احدی بیان کرد: این طرح با اعتبار بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال به همت خیر ارجمند علی عباس زاده، معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت و همکاران محترم در این روستا به بهره برداری رسید.

نظام ، بخشدار مرکزی گناباد نیز طی سخنرانی ضمن تشکر از مجموعه مدیریت آموزش و پرورش در خصوص توجه ویژه به دانش آموزان این منطقه افزود با همت همه مسولان شهرستان اقدامات خوبی در این سه آموزشگاه انجام خواهد شد .

معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز در حاشیه این افتتاح بیان کرد: با همکاری اداره کل و معاونت محترم تربیت بدنی و سلامت در جهت پویایی مدارس بر اساس جلسات گرفته شده آموزشگاه مقداد با توجه به کمبود فضا و امکانات برای این مهم در نظر گرفته شد.

فدوی افزود: با کمک خیرین و همه همکاران این آموزشگاه ساخت خانه ورزش با انجام‌ رسید و از سوی این معاونت نیز تجهیرات و وسایل ورزشی به ارزش نود میلیون ریال تحویل این عزیزان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار