حاجیان زاده مطرح کرد:

مصوبات کارگروه های پنج گانه را در اسرع وقت پیگیری می کنیم

مشهد (پانا)- مشاور عالی وزیر آموزش‌وپرورش گفت: خدای را شاکریم که آغوش حوزه علمیه و آموزش و پرورش برای پذیرش یکدیگر جهت تربیت نسلی متدین و کار آمد باز است .

کد مطلب: ۹۸۸۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مصوبات کارگروه های پنج گانه را در اسرع وقت پیگیری می کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها ، علیرضا حاجیان زاده، عصر امروز اول دی در اختتامیه سیزدهمین نشست ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش در مشهد با بیان اینکه اهمیت تقویت روحیه جمع‌گرایی و هم‌گرایی مهم است، اظهار کرد: همکاری، موضوع اصلی بین ما است و پیش‌نیاز آن همدلی، صمیمیت و ارتباط عاطفی میان اجزا و ارکان است.

مشاور عالی وزیر آموزش‌وپرورش در رابطه با اهداف این ستاد افزود: هم‌فکری، تبادل تجربه و دیدگاه‌ها برای دستیابی به وحدت رویه و عمل مدنظر است.

وی افزود: مباحثه یکی از روش‌های اصلی و ویژگی خاص نظام آموزشی حوزه علمیه بوده است. تضارب آرا و تبادل افکار موجب استحکام و ثبات بیشتر موضوع می‌شود و همکاری‌ها زمانی تحقق می‌یابد که نگاه و فکر مشترک داشته باشیم.

حاجیان زاده با بیان اینکه لازمه همکاری اشتراک فکری است، تصریح کرد: نمی‌توان هر فردی تحلیل جدا داشته باشد. با همفکری و همدلی، هم‌زبانی می‌توان به نتیجه مشترک رسید

حاجیان زاده خاطرنشان ساخت ؛ هدف دیگر این اجلاس سالانهبیان سیاست ها و رویکردهای کلی توسط ارکان اصلی ستاد است یعنی مدیران ارشد و مدیران استانی هر دو مجموعه می باشد.

دبیر ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش در رابطه با خروجی این اجلاس‌ها گفت: انتظار داریم علاوه بر دیدارهای دوستانه، تجدیدقوا و همدلی، همه مباحث مورد مذاکره کاملاً دسته‌بندی، بررسی و دنبال شود.

وی خاطرنشان ساخت ؛ اگر این بحث‌ها بایگانی شود، خسارت دیده‌ایم از همین‌رو،بنا داریم با همفکری همکاران دبیر خانه و نیز روئسای عالی ستاد، بلافاصله پس از نشست به دسته‌بندی و بررسی مطالب ارائه شده در کار گروه ها بپردازیم .

وی در انتها از همه مدیران ستادی و استانی حوز و آموزش و پرورش به‌دلیل حضور و مشارکت فعال در مباحث کارگروه‌ها تشکر کرد و گفت: ستاد همکاری‌ها تنها به این اجلاس بسنده نمی کند و این نشست جلوه‌ای ازکار عمیق و تأثیرگذار بر روی دانش آموزان،

معلمان و خانواده‌ی آن‌ها است .

سخنران این نشست افزود؛ تقویت روحیه جمع‌گرایی و هم‌گرایی، باید در طول سال نیز ادامه داشته باشند. در استان‌ها نیز باید جلسه قطب‌های کشوری صورت گیرد تا علاوه بر گرم نگه‌داشتن صحنه، یک حرکت عمیق، تدریجی و اثرگذار حفظ شود.

مشاور عالی وزیر آموزش‌وپرورش در پایان گفت: خوشبختانهانگیزه معنوی مدیریت‌های ما را به یک مدیریت جهادی تبدیل کرده است، بنابراین این کار را توفیقی از جانب خداوند می دانیم و خدای را شاکریم که آغوش حوزه علمیه و آموزش و پرورش برای پذیرش یکدیگر جهت تربیت نسلی متدین و کار آمد باز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار