۱۰ ورزشگاه بزرگ تا پایان کار دولت ساخته می‌شود

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان گفت: تا پایان کار دولت ۱۰ ورزشگاه بزرگ در ۱۰ مرکز استان به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۹۸۷۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ ورزشگاه بزرگ تا پایان کار دولت ساخته می‌شود

مسعود سلطانی فر روز جمعه در جریان بازدید از مجموعه ورزشی در حال ساخت ثامن‌الائمه (ع) در مشهد افزود: از ۲ سال قبل ساخت ۱۰ ورزشگاه دارای اولویت در شهرهایی همچون شیراز، مشهد و کرج آغاز شده که امسال ۲ ورزشگاه شیراز و سنندج و سال آینده نیز ورزشگاه ۶ هزار نفری ثامن‌الائمه (ع) در مشهد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه شهر مشهد با وجود ظرفیت‌های قابل توجه ۲۰ سال قبل استحقاق داشتن این ورزشگاه را داشت ادامه داد: برای تکمیل این ورزشگاه ۴۵ میلیارد تومان مورد نیاز است که به رغم مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها این طرح و سایر طرح‌ها در حال اجراست.

سلطانی فر گفت: پارسال بهره‌برداری از ۵۰۰ پروژه را پیش‌بینی کردیم که ۷۰۰ پروژه به بهره‌برداری رسید و امسال نیز تکمیل ۷۰۰ پروژه را هدفگذاری کرده‌ایم که تاکنون ۴۰۰ پروژه به سرانجام رسیده است.

وی به میزبانی موفق ۲ استان غربی کشور از رقابت‌های والیبال ملت‌های جهان طی سال جاری اشاره کرد و افزود: ۵۰ درصد هتل‌های کشور در مشهد است و از سوی دیگر امکانات مناسبی از جمله یک فرودگاه خوب در این شهر وجود دارد که با این ظرفیت‌ها کلانشهر مشهد می‌تواند هر فصل میزبان یک دیدار ورزشی مهم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار