اولین جلسه پارلمان دانش آموزی منطقه زبرخان برگزار شد

زبرخان(پانا)- اولین جلسه پارلمان دانش آموزی منطقه زبرخان با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش،رئیس سازمان دانش آموزی زبرخان و منتخبین پارلمان دانش آموزی این منطقه دردفتر مدیر اداره آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد و اعضای پارلمان ضمن انتخاب رئیس و نائب رئیس به بیان ایده ها و انتقادات خود پرداختند.

کد مطلب: ۹۷۵۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه پارلمان دانش آموزی منطقه زبرخان برگزار شد

مدیر اداره آموزش و پرورش زبرخان در این جلسه به اعضای پارلمان دانش آموزی گفت: باید این باور را در خود تقویت کنید که هر کدام از شما می توانید مدرسه خود را پویا کنید و اگر به این باور برسید می توانید جامعه را بسازید.

سید مجتبی تاراش اضافه کرد:در سالهای اخیر شروع به ساختن 32 نمازخانه کردیم و اکنون 15 نمازخانه به بهره برداری رسید و همچنین با همت آموزش و پرورش و خیرین و نیروهای جهادی اکنون هیچ مدرسه خاکی در این منطقه وجود ندارد.

تاراش با بیان اینکه باید روحیه مطالبه گری را در خود افزایش داد، اظهار کرد: روحیه مطالبه‌گری دانش‌آموزان در ساختار اخلاق مدار، مودبانه، بااحترام و مهربانانه در عرصه‌های مختلف باید از اهداف شوراهای دانش‌آموزی باشد و آنچه دانش‌آموزان نیاز دارند و به عنوان دغدغه برای آنان مطرح است باید به مسئولان منتقل شود.

وی بهبود رفتار فردی و اجتماعی و یادگیری مهارتهای زندگی را از دیگر اهداف شوراها و مجلس دانش‌آموزی عنوان کرد و گفت: منتخبان در این شورا پل ارتباطی بین دانش‌آموزان و مدیریت مدرسه هستند تا نقطه نظر آنان را به اطلاع مسئولان برسانند و مدرسه حیات طیبه با تجلی حضور موثر دانش‌آموزان محقق شود.

در این جلسه سید مسعود گلشائیان به عنوان رئیس و فائزه تازیکی به عنوان نائب رئیس پارلمان دانش آموزی منطقه زبرخان انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار