نماینده سنندج در مجلس: مردم کرد رفتار هواداران تراکتور را به پای آذربایجانی‌ها نمی‌نویسند

تهران (پانا) - نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی به شعار برخی از هواداران تراکتور تبریز علیه کردهای ایران در جریان دیدار با استقلال واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۹۶۷۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نماینده سنندج در مجلس: مردم کرد رفتار هواداران تراکتور را به پای آذربایجانی‌ها نمی‌نویسند

به گزارش ایسنا، سید احسن علوی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: طی روزهای اخیر متاسفانه زلزله بخشی از ایران را لرزاند. در این مخاطره چند هم‌وطن جان خود را از دست دادند. جا دارد از طرف مردم کرد با خانواده این عزیزان همدردی کنم. امیدوارم مسوولان با تمام توان به فکر جبران خسارت وارد شده باشند تا بخشی از دردهای این مردم تسکین یابد.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنجال هوداران تیم تراکتور سازی تبریز در جریان بازی این تیم در لیگ برتر گفت: شعارهای جنجال برانگیز در مسابقه فوتبال در شهر تبریز که دو هفته قبل اتفاق افتاد منجر به برافراشته شدن پرچم کشور دیگری به جای کشور خودمان شد. مردم کردستان اما هرگز فریادهای ساختارشکنانه یک اقلیت و محتملا با بستر بیگانگان را به حساب مردم آذربایجان نمی‌نویسند. گسیل گروه‌های امداد و ارسال پیام همدردی مردم کرد به هموطنان زلزله زده آذربایجانی موید ادعای فوق است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار