همزمان با سراسر کشور؛

حضور نسل چهارم انقلاب پای آرمان های امام راحل(ره) در تایباد

تایباد (پانا)- راهپیمایی روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی با حضور دانش آموزان، فرهنگیان، علما و روحانیون، مسئولین و عموم مردم در تایباد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۶۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور نسل چهارم انقلاب پای آرمان های امام راحل(ره) در تایباد

محسن سیاح، فرماندار شهرستان تایباد، در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی گفت: این مراسم (راهپیمایی ۱۳ آبان) مظهر بصیرت و بیداری جوانان و نوجوانان و نماد استکبار ستیزی در جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: سیزدهم آبان ماه یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر سه واقعه در این یادواره تاریخی، نقش اساسی و محوری در شکل گیری، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی داشته اند و دانش آموزان نقش محوری این سه موضوع مهم را بر عهده داشتند.

محسن سیاح تصریح کرد: حرکت ارزشمند دانش آموزان و دانشجویان پیروی خط امام، انقلاب اسلامی را بیمه کرد و اثرات ماندگاری را در جامعه اسلامی ایران به یادگار گذاشت.

فرماندار شهرستان تایباد با بیان اینکه حضور دانش آموزان و مردم تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی است؛ خاطر نشان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان نماد وحدت و همبستگی مردم در مقابله با استکبار جهانی است.

در ادامه این مراسم جانشین قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران به سخنرانی پرداخت و گفت: در سفارت آمریکا حرکت های تفرقه افکنانه انجام می شد و نه تنها در ایران، بلکه در منطقه مرکزی برای فعالیت های نظامی و جاسوسی ساماندهی شده بود.

سردار حسن زاده ادامه داد: طراحی های انجام شده در این مرکز توسط نیروهای اطلاعاتی و نظامی، فرماندهی عملیات های مختلفی در کشورهای دیگر خاور میانه را برعهده داشت.

وی با اشاره به اینکه در لانه جاسوسی آمریکا بیش از ۷۶ جلد کتابِ ۳۰۰ صفحه ای در اختیار قرار گرفت؛ بیان کرد: سه کودتا بر علیه نظام اسلامی طراحی شده بود. کودتای پارس با محوریت سلطنت طلبان، کودتای دوم با عنوان نقاب در حال عملیات سازی و سومین کودتای طراحی شده در دستور کار نیروهای خائن باقی مانده رژیم پهلوی بود که با حرکت انقلابی دانشجویان ناکام ماند.

جانشین قرارگاه ثامن الائمه افزود: سوالی مطرح است که اگر سفارت آمریکا تسخیر نمی شد، چه اتفاقی می افتاد؟ پاسخ کاملا روشن است، خیانت آمریکا و دشمنی آن با ایران از سال ۵۷ که از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ مشخص بود و بعدها در دوره قیام مردم ایران از هیچ جنایتی فروگذار نبود. با نگاه به تحولات اخیر منطقه از جمله عراق و صدام، لیبی و معمر قذافی، مصر و حسنی مبارک، و امروز داعش و ونزوئلا و شیلی، نشان از خوی مستکبر و خونریزی آمریکا دارد.

سردار حسن زاده در آخر خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی اجازه نخواهد داد که استکبار جهانی به ویژه آمریکا در این نظام نفوذ کند؛ چرا که عملکرد خیانت بار آمریکا و استکبار غرب را به تکرار شاهد بودیم.

در پایان این مراسم بعدا از قرائت قطعنامه پایانی راهپیمایی ۱۳ آبان، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار