مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس : حرکت دانشجویان و دانش آموزان انقلابی درس بزرگی به نسل های بعدی میدهد

شهر قدس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت: دانش آموزان ضمن حضورهمیشه در همه صحنه ها باید به سیاست های استکباری کشور های استعمارگر مانند آمریکا توجه کنند و بدانند که این کشور ها هرگز به فکر مردم ما نیستند بلکه به فکر خودشان هستند.

کد مطلب: ۹۶۶۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس : حرکت دانشجویان و دانش آموزان انقلابی درس بزرگی به نسل های بعدی میدهد

صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهر قدس در حاشیه مراسم راهپیمایی سیزده آبان 98 گفت : دانش آموزان و دانشجویان همیشه باید حواسشان به کشور های استبدادی و استعماری باشد مخصوصا به سیاستهای استکباری و استعماری آمریکا توجه کنند و دانش آموزان باید در هر زمان و هر جایگاهی که بودند از منافع ملتشان ذفاع کنند و حواسشان همیشه به این موضوع معطوف باشد که در مقابل این سیاستهای غلط شکست نخورند و منافع ملی مردم را به تاراج ندهند .

او در ادامه به دانش آموزان توصیه کرد که همیشه آگاه باشند، مطالعه کنندو شناخت داشته باشند اگر شناخت درستی از کشورهای استعماری و سیاستهای آنها داشته باشند آنها را برای همیشه خواهند شناخت .

محمدی در رابطه با نقش معلمان نیزاشاره کرد : معلمان ماهمیشه در کشورمان بیدارگر هستند . هم معلمان و دانش آموزان در عرصه دفاع مقدس و همه عرصه‌ها همیشه حضور داشته و خواهند داشت،پس نقش معلمان و دانش آموزان در همه دوران بسیار مهم بوده چرا که نسل امروز ما مدیران آینده کشورمان هستند .

مدیر آموزش و پرورش شهر قدس خطاب به دانش آموزان افزود : دانش آموزان عزیز ما بدانند که در شهر قدس در یک شهر پر تراکم درس میخوانند و بدانند که استعدادهای زیادی در این شهر هست و موفقیتهای بسیاری به دست می آورند به ویژه اگر شاهد موفقیت دانش آموزان دیگر نیزباشند.

/خبرنگار : آرین کشاورز/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار