معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر قدس: دانش آموزان ماهمچنان استوار ، بصیر و آگاه هستند

شهر قدس (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر قدس گفت : دانش آموزان آگاه و دانا هستند و به مسائل روز مسلط هستند که در بیانیه گام دوم مقام رهبری هم اشاره شده است .

کد مطلب: ۹۶۶۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر قدس: دانش آموزان ماهمچنان استوار ، بصیر و آگاه هستند

محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی شهر قدس در حاشیه مراسم راهپیمایی سیزده آبان ماه اظهار داشت : در سال پنجاه و هفت دانش آموزان ، دانش آموزان آگاه و بصیری بودند که ندای بنیانگذار جمهوری اسلامی ، امام خمینی (ره) را شنیدند و با دلهای پاکشان این ندا را به گوش جان خریدند و به فرمایشات امام عزیز عمل کردند و آن راهپیمایی عظیم و گسترده را انجام دادند که منجر به کشتار فجیعانه و به شهادت رسیدن تعداد زیادی از دانش آموزان شد .

او در ادامه افزود:این شهادتهانشان از آگاهی بالا دانش آموزان و باطن پاک آنها داشت که امروز هم دانش آموزان عزیز به پیروی از دانش آموزانی که در سال پنجاه و هفت قیام کردند در راهپیمایی شرکت کردند که بگویند پای در حمایت از انقلابشان دارند و همیشه پشتیبان ولایت فقیه و مقام معظم رهبری هستند.

قاسمی بیان داشت : یکی از گامهایی که ما برمیداریم که در سند تحول بنیادی هم به آن اشاره شده این است که ما چنین برنامه‌هایی را هم گرامی میداریم و هم برنامه ریزی میکنیم که همه دانش آموزان در این برنامه‌ها شرکت کنند و با شرکت در این برنامه‌ها و پیروی از یزرگان و یا انقلابیان با سابقه بتوانند استوار در راه انقلاب بمانند .

او اذعان داشت:یکی از کارهای ما اجرای برنامه‌های مختلف در مدارس ، برنامه‌های روشن گری و برنامه های نشستهای بصیرتی برای دانش اموزان هست که بتوانند آگاه شوند و همواره با آن دانش و آگاهی که دارند در حفظ کشور عزیز و اسلامیمان کوشا باشند .

قاسمی خاطر نشان کرد : این دانش آموزان هم مانند دانش آموزان سال پنجاه و هفت و سی و شش هزار شهید دانش آموز انقلابی در تظاهرات سراسری شرکت میکنند و در برابر باطل ایستادگی می کنند.

/خبرنگار : آرین کشاورز/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار