در دبستان پسرانه علامه حلی ۱ دوره اول انجام شد :

جشن آغاز آموزش رسمی قرآن در پایه های اول دبستان علامه حلی 1 دوره اول

بیرجند (پانا) ـ جشن آغاز آموزش رسمی قرآن کریم در پایه های اول دبستان هیأت امنایی پسرانه علامه حلی 1 دوره اول برگزار شد .

کد مطلب: ۹۶۰۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن آغاز آموزش رسمی قرآن در پایه های اول دبستان علامه حلی 1 دوره اول

در این جشن که با حضور 55 دانش آموز پایه اول آموزشگاه و اولیای آنان برگزار شد علیرضا بنی اسدی مدیر دبستان هیأت امنایی پسرانه علامه حلی 1 دوره اول گفت : امروز با بهره‌گیری از کلام الهی، آموزش قرآن را به همت معلمان پرتلاش آموزشگاه آغاز می‌کنیم .


او با بیان اینکه قرآن کتاب هدایت بشر است، افزود: قرآن برای ما نازل شده تا با استفاده از آن بتوانیم زندگی سالمی داشته باشیم .


مدیر دبستان هیأت امنایی پسرانه علامه حلی 1 دوره اول ادامه داد : خداوند در قرآن برای ما پیام های بسیار مهمی را آورده است که باید سرلوحه زندگی خود قرار دهیم .


بنی اسدی از دانش آموزان خواست به پیام های قرآنی کتاب درسی خود توجه کنند و آداب خواندن قرآن را رعایت کنند .


در این مراسم الهام ریگی جلالی آموزگار پایه اول در مورد اهمیت و توجه به قرآن به زبان کودکانه و در خور درک دانش آموزان نیز مطالبی بیان کرد .


گفتنی است اجرای شعر و دکلمه و اهدای کتاب درسی قرآن از جمله برنامه های این جشن بود و در پایان مراسم کیک جشن آغاز رسمی قرآن پایه اول بین دانش آموزان توزیع و از آنها پذیرایی انجام شد .


جا دارد از زحمات معلمان پایه اول آموزشگاه سرکار خانم ها : پروین سمیعی و الهام ریگی جلالی در برگزاری این جشن نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار