انتخاب مدرسه محوری، برنامه محوری، توانمند سازی، کار جهادی و رشد کیفی به عنوان شعار سال تحصیلی جدید

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از انتخاب مدرسه محوری، برنامه محوری، توانمند سازی، کار جهادی و رشد کیفی (مبتکر) به عنوان شعار سال تحصیلی 99-98 در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۴۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب مدرسه محوری، برنامه محوری، توانمند سازی، کار جهادی و رشد کیفی به عنوان شعار سال تحصیلی جدید

احمد ناصری درگفت وگو تلویزیونی دربرنامه "مسوولان" صدا و سیمای مرکز اردبیل با اشاره به اینکه پروژه مهر به مجموعه فعالیت های انجام شده جهت آمادگی برای سال تحصیلی جدید اطلاق می شود، اظهار داشت: شورای پروژه مهر استان از 7 کارگروه تشکیل می شود که بصورت تخصصی فعالیت می کنند.

او افزود: دامنه فعالیت های پروژه مهر شامل تعمیر و بهسازی فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی، ساماندهی نیروی انسانی، تامین تجهیزات مورد نیاز مدارس، برنامه های کیفیت بخشی مدیران مدارس و .... می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بیان ابتکارات آموزش و پرورش اردبیل به طراحی سامانه پروژه مهر اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: با راه اندازی این سامانه بومی و استانی که با تایید وزارت متبوع در سال تحصیلی آینده بصورت ملی در تمامی استان ها راه اندازی خواهد شد.

ناصری همچنین در ادامه با بیان اینکه شعار سال تحصیلی 99-98 مدرسه محوری، برنامه محوری، توانمند سازی، کار جهادی و رشد کیفی می باشد، افزود: تمامی مدارس با تصویب شورای مدرسه شعاری متناسب برای سال تحصلی جدید انتخاب خواهند کرد.

او در بخش دیگری از سخنانش با عنوان اینکه طبق سند تحول بنیادین در چشم انداز 1404 مدرسه بعنوان واحد سازمانی که بایستی با محیط اطراف خود تعامل داشته باشد، معرفی شده است، اظهار داشت: طبق این سند مدیر به عنوان رهبر آموزشی بایستی نقش آن ارتقا پیدا کند و آموزش و پرورش استان در این بگونه ای عمل کرده است تا مدیران مدارس در تمامی برنامه های مدرسه اولین سخنران باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان به اجرای نظام آراستگی در مدارس اشاره کرد و گفت: مجوعه ای در اختیار مدیران مدارس قرار می گیرد تا تمامی اقلام و تجهیزات فروسوده و زاید از مدارس خارج کرده و اقدام به زیبا سازی محیط مدرسه نمایند.

ناصری به برگزاری مانور بازگشایی مدارس در 23 شهریور ماه اشاره کرد و تصریح نمود: برای تامین تجهیزات آموزشی، پرورشی و بهداشتی مدارس مناطق و نواحی کاروانی به ارزش 5 میلیارد تومان با همکاری اداره کل نوسازی و با حمایت استاندار محترم اعزام شد.

او همچنین از برگزاری دوره آموزشی و توجهیی برای مدیران مدارس با تمرکز بر مسایل نرم افزاری خبر داد و گفت: این کارگاه ها با هدف تنظیم برنامه هایی برای رشد کیفی مدارس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار