مدیر کل امداد استان فارس:

مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر، امر به توانمند سازی خانواده های تحت حمایت است

شیراز(پانا)_مدیر کل امداد فارس امر به توانمند سازی خانواده های تحت حمایت به ویژه زنان سرپرست خانوار را از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر دانست.

کد مطلب: ۹۵۳۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر، امر به توانمند سازی خانواده های تحت حمایت است

محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس در حاشیه اولین گردهمایی شورای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس که صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس برگزار شد با اشاره به قیام ارزشمند اباعبدلله الحسین (ع) یکی از فلسفه های قیام مذکور را امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: امر به خیرخواهی برای همه آحاد جامعه، ارایه خدمات مطلوب و شیرین و حفظ عزت و کرامت خانواده ها قطعا می تواند به عنوان مصادیق بارزی از امر به معروف و نهی از منکر باشد.
بذرافشان عنوان کرد: در بحث خانواده های تحت حمایت، امر به توانمند سازی آنان به ویژه زنان سرپرست خانوار گواه امر به معروف و نهی از منکر است که در تحقق و نگه داشت کرامت و عزت آنان تاثیر بسزایی دارد.
وی جلوگیری از هر گونه تجمل گرایی، نخوت در کار و پاس کاری های متعدد در ادارات را مصادیق دیگری از امر به معروف و نهی از منکر در سیستم اداری دانست و افزود: در ادارات کمیته امداد قطعا تمامی همکاران با تأسی از فرامین و رهنمودهای ائمه اطهار در خدمت هر چه بهتر و مطلوب تر جامعه هدف با نگاهی جهادی گام بر میدارند.
مدیر کل امداد فارس با بیان اینکه امر به تفکر جهادی در امداد استان در کنار مدیریتی جهادی، گواه دیگری از اجرا و عمل به امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: قطعا در اداره کمیته امداد استان و 57 اداره ان نیز همچون سایر دستگاه ها، جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر در طول سال برگزار و مصوبات آن حتم به یقین جهت ارایه خدمت مطلوب، بهینه و شایسته برای خانواده های عزیز تحت حمایت موثر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار