مجتبی زینی‌وند: فعالیت مدارسِ بدون مجوز از جمله مدارس طبیعت غیرقانونی است

شورای هماهنگی مدارس غیردولتی به موسسانی که نیاز به همراهی دارند، کمک کند تا موجبات رشد آن‌ها فراهم شود

تهران (پانا) - نشست فصلی شورای هماهنگی مدارس غیردولتی کشور با حضور مجتبی زینی‌وند، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و جمعی از نمایندگان شورای موسسان مدارس غیردولتی استان‌ها برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۰۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مجتبی زینی‌وند: فعالیت مدارسِ بدون مجوز از جمله مدارس طبیعت غیرقانونی است

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، در این نشست هر یک از اعضای شورای موسسان، گزارشی درباره مسائل مربوط به حوزه مشارکت‌های استان ارائه کردند و رئیس هیئت مدیره تعاونی تامین نیاز مدارس غیردولتی نیز فعالیت‌های تعاونی را تشریح کرد.

همچنین محمدمحسن بیگی، مشاور سازمان مراکز و مدارس غیردولتی، به سامانه‌های ایجادشده از سوی سازمان اشاره کرد و گفت: «سازمان مدارس و مراکز غیردولتی تلاش ‌می‌کند تا اداره این سامانه‌ها به شورای موسسان مدارس در استان‌ها واگذار شود.»

در ادامه این نشست رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با تشویق موسسان به استفاده بیشتر از ظرفیت قانونی خود، از حاضران خواست تا پیگیری مصوبات استانی از سوی روسای شوراها، کارگروه‌های حقوقی و کیفیت‌بخشی و ... را فعال کنند.

مجتبی زینی‌وند گفت: «رئیس شورای موسسان هر استان در شورای آموزش و پرورش استان حضور و عضویت افتخاری خواهد داشت.»

او در ادامه افزود: «فعالیت مدارسِ بدون مجوز از جمله مدارس طبیعت و .... غیرقانونی است.»

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی بر اهمیت یاری موسسانی که نیاز به همراهی شورای هماهنگی دارند، تاکید کرد و گفت: «این مشارکت می‌تواند موجبات رشد آن‌ها را به دنبال داشته باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار