زیرگذر چهارراه رسالت ایلام با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور افتتاح می شود

ایلام (پانا)_شهردار ایلام از افتتاح تقاطع غیرهمسطح چهارراه رسالت با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۰۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
زیرگذر چهارراه رسالت ایلام با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور افتتاح می شود

طالب صادقیان با بیان اینکه کار پیمانکار در حوزه زیرگذر رسالت به اتمام رسیده و هم اکنون کار بیس و آسفالت، زیبا سازی، نورپردازی، قرنیز و گاردریل توسط شهرداری ایلام در حال انجام است، اظهار داشت: با انجام اقدامات تکمیلی، این پروژه روز پنجشنبه هفته جاری به بهره برداری می رسد.

وی افزود: پس از طراحی های انجام شده، پیمانکار عملیات ستون گذاری، خاکبرداری، دیواره سازی و حائل، کنسول ها و عرشه گذاری را به پایان رسانده و تنها کارهای تکمیلی پروژه باقیمانده است.

شهردار ایلام یادآور شد: طی چند روز گذشته بیش از 2 هزار و 500 تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری جهت روکش زیرگذر تولید شده، که در طول فعالیت این کارخانه تولید این حجم از آسفالت طی یک‌ هفته بی سابقه بوده است.

صادقیان ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار بود این پروژه در مدت یک سال به اتمام برسد اما به دلیل مشکلات فنی و اجرایی در زمینه جابجایی تاسیسات آب، برق، گاز و خصوصا مخابرات با تاخیر حدود سه ماهه به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: تمامی تمهیدهای ترافیکی در طول اجرای زیرگذر چهارراه رسالت شهر ایلام اندیشیده و تلاش شد دسترسی هیچکدام از شهروندان قطع نشود.

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح زیرگذر رسالت شهر ایلام ۸۰ میلیارد ریال و زمان اجرای آن ۱۲ ماه برآورد شد، یادآور شد: زیرگذر رسالت به طول ۴۳۰ متر از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام واقع در خیابان آیت اله حیدری تا روبروی شرکت مخابرات و جهاد کشاورزی ایلام ادامه دارد.

شهر ۲۲۰ هزار نفری ایلام بدلیل عرض بسیار کم معابر و تجمع مراکز خدماتی در هسته مرکزی شهر با معضل ترافیک مواجه است و چهارراه رسالت و میدان شهید کشوری شهر ایلام از جمله مناطقی است که بار ترافیکی بسیار زیادی دارد و در مواقعی از روز با گره ترافیکی مواجه می شود.

به منظور رفع معضل ترافیک اجرای زیرگذر چهار راه رسالت و میدان شهید کشوری شهر ایلام در دستور کار شهرداری قرار دارد که کلنگ احداث زیرگذر رسالت همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن سال ۹۶ با حضور امام جمعه و استاندار ایلام به زمین زده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار