هراصلاحی درمدارس با همکاری و مشارکت معلمان میسرمی شود

یزد(پانا)- در راستای توانمند سازی نیروی انسانی دوره ابتدایی و تربیت مدرسین استانی کارگاه ارتقای مهارت های حرفه ای و توانمند سازی نیروی انسانی در یزدبرگزارشد.

کد مطلب: ۹۵۰۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
هراصلاحی درمدارس با همکاری و مشارکت معلمان میسرمی شود

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش در جمع مدرسین گفت : تحقق هر آرمانی در آموزش و پرورش در گرونیروی انسانی آن یعنی معلمان است که عامل اجرای آرمان ها در محیط عملی هستند و هیچ اصلاحی بدون همکاری و مشارکت آن ها انجام نخواهد پذیرفت لذا توجه و بازنگری در برنامه های آموزشی- تربیتی معلمان چه قبل و چه حین خدمت از ضروریات است.

"سعیده بهادرزاده " افزود : پیشرفت های سریع علوم و تغییرات کتب در سال های اخیر ایجاب می کند که معلمان به طور مستمر به دانش افزایی، خودسازی و کسب مهارت های لازم در انتقال عناصر فرهنگی و آموزشی به نسل آینده بپردازند و با شیوه و فنون نوین آشنا شوند. وی گفت : نقش معلم نقش بسیار مهمی است و در هیچ سازمانی مانند آموزش وپرورش نقش نیروی انسانی به این درجه اهمیت نیست چرا که ممکن است در بعضی از سازمان ها ابزار، کار نیروی انسانی را به طور کامل انجام دهد اما در آموزش و پرورش ابزار تسهیل گراست و بدون معلم کارایی ندارد.

بهادرزاده تصریح کرد: معاونت آموزش ابتدایی استان یزد اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی دروس ریاضی ، علوم و فارسی با حضور مدرسین کشوری نموده است و این کارگاه ها از دوم الی هشتم شهریورماه در مرکز استان با حضور 350 نفر از معلمان منتخب و شاخص مناطق 14 گانه آموزشی و اساتید دانشگاه فرهنگیان و به میزان 4 هزار و 128 نفر ساعت می باشد که در نهایت افراد حاضر پس از دریافت آموزش های لازم با حضور در کارگاه های درون منطقه ای در طی سال تحصیلی اطلاعات کسب کرده خود را به دیگران همکاران انتقال خواهند داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار