دیدار اعضای مجلس دانش آموزی خوزستان با مدیرکل صداو سیما 

اهواز (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی خوزستان در دیدار با مدیر کل صداوسیمای مرکز خوزستان گفت : هدف سازمان دانش آموزی تربیت شهروند اجتماعی و مسئولیت پذیراست .

کد مطلب: ۹۴۹۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای مجلس دانش آموزی خوزستان با مدیرکل صداو سیما 

علیرضا مسرور مدیرسازمان دانش آموزی استان با اشاره به جایگاه سازمان دانش آموزی و فعالیتهای آن در ساختار آموزش و پرورش بیان کرد :هدف سازمان دانش آموزی تربیت شهروند اجتماعی و مسئولیت پذیراست .

اودر ادامه با بیان اینکه ارکان سازمان دانش آموزی ؛ ارکانی مبتنی بر هم اندیشی است افزود:مجلس دانش آموزی مینیاتوری از مجلس شورای اسلامی است که دانش اموزان پس یک فرایند کاملا برنامه ریزی شده و مدون به عنوان نماینده دانش آموزان استان انتخاب می شوند .

رییس سازمان دانش آموزی با اشاره به جایگاه مصوبات این مجلس در تصمیم سازی و برنامه ریزی آموزشی هم اظهار کرد :مصوبات مجلس دانش آموزی براساس بررسی کمیسیونهای مختلف صورت میگرد و پس از تصویب به شورای عالی آموزش و پرورش ارایه می شوند.

آموزش و پرورش مهمترین دستگاه فرهنگی استان خوزستان است

در ادامه این نشست مسلم رحیمی مدیر کل صدا و سیمای خوزستان با اشاره به اقدامات گوناگون این سازمان در همراهی با آموزش و پرورش گفت : صداوسیما آماده همکاری گسترده با سازمان دانش آموزی است .

رحیمی در رابطه با نشست با اعضای مجلس دانش آموزی کشور گفت: دانش آموزان عضو مجلس دانش آموزی باید برای چالش های پیشرو پیشنهادات خود را ارائه دهند .

رحیمی با اشاره به آمار بالای دانش آموزی در این استان افزود : کسب موفقیت های گسترده در زمینه آموزش و پرورش همچون کنکور سراسری نشان از توانمدی دانش آموزان است .


اوبا تاکید بر برنامه ریزی منسجم برای شروع سال تحصیلی جدید اذعان کرد : باید در این زمینه از ظرفیت سازمان دانش اموزی و مجلس دانش اموزی در استان حداکثر استفاده را ببریم .

رحیمی با اعلام امادگی در استفاده ظرفیت برنامه های صدا وسیما در تمام حوزه ها برای ارتقاء دانش علمی؛ دانش اموزان ادامه داد : اعتقاد ما بر این است که همه باید به آموزش و پرورش کمک کنیم ‌.

مدیرکل صداوسیما مرکز خوزستان آموزش وپرورش را بزرگترین دستگاه تعلیم وتربیت و در واقع مهمترین دستگاه فرهنگی استان دانست و گفت : انشالله با تمام امکانات و تمام وجوه در خدمت آموزش و پرورش خواهیم بود واز ظرفیت های دانش آموزان در تمام نقاط مختلف استان بهره خواهیم برد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار