امام جمعه شهرستان خوسف :بدون خبرنگار لحظه‌ها ماندگار نمی‌شود

خوسف (پانا ـ )امام جمعه شهرستان خوسف در دیدار با خبرنگاران شهرستان با تبریک روز خبرنگار و دهه ولایت و امامت گفت: روحیه خبرنگاران باید همانند روحیه شهید صارمی، متعهد و در خط مقدم جبهه فرهنگی باشد.

کد مطلب: ۹۴۶۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرستان خوسف :بدون خبرنگار لحظه‌ها ماندگار نمی‌شود

حجت الاسلام والمسلمین حامد شاهبیکی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بدون خبرنگار لحظه‌ها ماندگار نمی‌شود، افزود: کار خبرنگار ارزشمند است و مهمترین رسالت او راست گویی ، بیان واقعیت ها و مطالبه گری است به گونه ای که مسئولان نیز باید جوابگوی مطالبه بر حق مردمی باشند.


او با تاکید بر اینکه جامعه امروزی نیاز به خبرنگاران متخصص و نکته سنج دارد، افزود: مشکلات زیرساختی ، علت ها و دردهای جامعه باید مورد توجه خبرنگاران باشد، نه معلول ها. چون خبرنگار طرف حساب مردم است نه صاحبان قدرت و همواره باید مطالبه بر حق مردم را از سوی مسئولان پیگیری و به نتیجه برساند.


حامد شاهبیکی اشاره ای هم به وضعیت شهرستان کرد و گفت: در شهرستان خوسف گردش مالی وجود ندارد و برای این اقدام ، ایجاد یک بازار برای توسعه یافتگی شهرستان ضروری است که یکی از مهمترین اقدامات ، سکونت مدیران و کارکنان دستگاه های اداری در شهرستان است.


امامت جمعه شهرستان خوسف انتقادی هم به سهمیه های کنکور دانش آموزان خوسف داشت و افزود: در حق کنکوری های این شهرستان اجحاف شده چرا که این منطقه محروم و باید به عنوان یک مطالبه بر حق دانش آموزان از سوی رسانه ها پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار