مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش:

تلاش در جهت افزایش رضایت عمومی جامعه نسبت به دستگاه آموزش و پرورش مورد تاکید است

مشهد (پانا) - مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی روسا، کارشناس مسئولان و کارشناسان ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات آموزش و پرورش استان های کشور که به میزبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در شهر مشهد مقدس برگزار شد تلاش در جهت ایجاد انگیزه در مخاطبان و افزایش رضایت عمومی جامعه نسبت به دستگاه آموزش و پرورش را مهم و ضروری دانست.

کد مطلب: ۹۴۵۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تلاش در جهت  افزایش رضایت عمومی جامعه نسبت به دستگاه آموزش و پرورش مورد تاکید است

زهرا مظفر مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در این گردهمایی گفت: گردهمایی روسا، کارشناس مسئولان و کارشناسان ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات آموزش و پرورش استان های کشور را با شعار آگاهی، پیشگیری و بهبود عملکرد برگزار کردیم.

وی افزود: این گردهمایی را با رویکردی نو و جدید برگزار می کنیم و امیدواریم همه برنامه ها و ارزیابی ها منجر به ارتقاء و بهره وری دستگاه تعلیم و تربیت و تکریم حقوق مخاطبان از جمله معلمان و اولیاء دانش آموزان شود.

مظفر تصریح کرد: اصل فرآیندی مستمر همراه با شناسایی نقاط ضعف و قوت و بازخوردهایی که از محیط پیرامون می گیریم باید باعث ایجاد انگیزه در مخاطبان شده و در نهایت رضایت عمومی جامعه نسبت به دستگاه آموزش و پرورش را به همراه داشته باشد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در پایان اظهار کرد: در این گردهمایی مبنا را بر مواردی همچون حقوق شهروندی، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم گذاشتیم و امیدواریم توفیقات و نتایج خوبی حاصل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار