در گفت‌وگو با پانا

غلامرضا محمدی: به کمیل قاسمی پیشنهاد دادیم مربی تیم ملی شود

ملاک انتخاب شدن آزادکاران برای مسابقات جهانی عملکرد مقابل حریفان خارجی است

تهران (پانا) – سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، ملاک برای انتخاب ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی را عملکرد آزادکاران مقابل حریفان خارجی در تورنمنت‌ها عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۴۴۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
غلامرضا محمدی: به کمیل قاسمی پیشنهاد دادیم مربی تیم ملی شود

غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با پانا درباره عدم اعزام تیم ملی کشتی آزاد ایران تورنمنت لهستان گفت : همانطور که از قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم قرار بود ملی‌پوشان را به تورنمنت لهستان اعزام کنیم، اما به دلیل اینکه تیم منتخب آماده نشده بود بنابراین روز ۱۵ مرداد کشتی‌گیران را روانه جام جایزه بزرگ گرجستان خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تأکید کرد: در برخی اوزان نیاز به حضور در یک تورنمنت داشتیم، به همین خاطر در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک، وزن ۶۱ کیلوگرم محمدباقر یخکشی، وزن ۶۵ کیلوگرم ایمان صادقی، پیمان بیابانی و ابوالفضل حاجی‌پور، وزن ۷۰ کیلوگرم یونس امامی، وزن ۷۴ کیلوگرم رضا افضلی و سید احمد محمدی، وزن ۷۹ کیلوگرم بهمن تیموری، وزن ۸۶ کیلوگرم کامران قاسم‌پور و ۹۷ کیلوگرم رضا یزدانی راهی تفلیس خواهند شد.

وی در مورد نفرات اعزامی به مسابقات جهانی و احتمال تغییر در لیست تیم ملی، اظهار کرد: نفرات اعزامی بر اساس برنامه‌های فنی انتخاب می‌شوند و عملکردی که در برابر حریفان خارجی دارند، ملاک ما محسوب می‌شود بنابراین امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش رود که بتوانیم همه نفرات را در این مسابقات به همراه داشته باشیم.

محمدی در مورد حضور کمیل قاسمی در بین اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد گفت: کمیل یکی از قهرمانان با ارزش ما محسوب می‌شود، ما به او پیشنهاد دادیم تا در جمع مربیان تیم ملی حاضر شود تا از ظرفیت‌هایی این کشتی‌گیر استفاده کنیم البته هنوز این موضوع نهایی نشده، اما امیدوار هستیم این اتفاق مهم رخ دهد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در پایان گفت: رقابت‌های جهانی کشتی نزدیک به یک ماه دیگر برگزار می‌شود و ما فرصت زیادی نداریم، در این مسابقات در ۶ وزن المپیکی سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو توزیع می‌شود و ما امیدواریم بتوانیم به این سهمیه‌ها برسیم. هر چند کار سختی داریم، به هر حال سال منتهی به المپیک است و همه حریفان قدرتمند هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار