مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی: با روحیه کارمندی کار های فرهنگی را نمی توان پیش برد

تبریز (پانا) - مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: با روحیه کارمندی کار های فرهنگی را نمی توان پیش برد بلکه باید با سخت کوشی کار کرد.

کد مطلب: ۹۴۱۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی: با روحیه  کارمندی کار های فرهنگی را نمی توان پیش برد

حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل جدید سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: کارهایی که در سازمان تبلیغات اسلامی انجام می دهیم بر اساس دستورات و بیانیه گام دوم انقلاب است و آن هم با محوریت جوانان تا با شادی و نشاط همرا باشد.

وی گفت: همکارانی که در سازمان کار می کنند باید بدانند که در کار های فرهنگی روحیه کارمندی کافی نیست و با روحیه کارمندی کار های فرهنگی را نمی توان پیش برد بلکه باید با سخت کوشی کار کرد.

ارتقاء جایگاه استان از رتبه یازدهم به دوم در حوزه فعالیت های قرآنی

مدیر کل سابق سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این جلسه گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه فرهنگ به ویژه فرهنگ دینی فعال است و الحمدلله کارهای خوب و فاخری در حوزه قرآن، تبلیغ و در حوزه های مختلف فرهنگی صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین حسینی افزود: در مدت دو سال با تلاش اداره امور قرآنی در 680 موسسه و خانه قرآن، استان آذربایجان شرقی از جایگاه یازدهمی کشور به جایگاه دوم کشور ارتقاء یافت.

وی با بیان این که در حوزه تبلیغ در سال جاری 81 هزار نفر روز تبلیغ اتفاق افتاد، گفت: وقتی که سازمان تبلیغات را تحویل گرفتم، 33 روحانی مسقر و فعال و دایم داشتیم که این 33 روحانی به 110 نفر افزایش پیدا کرده است که در حال حاضر با اعضای هیت امنایی 130 نفر در استان فعال هستند.

در این مراسم از خدمات چهار ساله حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی تجلیل و حجت الاسلام حسن شعبانی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی جدید معرفی شد.

خبرنگار: علیمحمد نریمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار