رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی: ورزش آموزشگاهی بستری برای ارتقای ورزش کشور است

ارومیه (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی با بیان اینکه ورزش آموزشگاهی بستری برای ارتقای ورزش کشور است، گفت: عمق و وسعت خدماتی که درهیئت‌های ورزش دانش‌آموزی به دانش آموزان ارائه می شود با خدمات ارائه شده در سایر هیئت‌های ورزشی قابل مقایسه نیست.

کد مطلب: ۹۳۰۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی: ورزش آموزشگاهی بستری برای ارتقای ورزش کشور است

حسین بابویی در مجمع عمومی انتخاباتی هیات ورزش دانش‌آموزی استان آذربایجان غربی افزود: طی فعالیت‌های انجام شده در هیات‌های ورزشی دانش‌آموزی پنج‌میلیون‌دانش‌آموز در 15 رشته ورزشی در سطوح مختلف مدرسه، منطقه، استان و کشور فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: ورزش آموزشگاهی در ارتقای سطح ورزش کشور و استعدادیابی ورزشی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

وی گفت: باید این دیدگاه در مسئولان کشور تقویت شود که ورزش آموزشگاهی مقدمه‌ای برای ارتقای ورزش در کشور است و هر جهشی در این زمینه از آموزشگاه‌های کشور شروع می‌شود.

بابویی اظهار کرد: نگاه‌ها به هیات ورزش دانش‌آموزی در کشور باید بسیار متفاوت‌تر از نگاه به سایر هیات‌ها باشد چرا که هم اکنون در 30 رشته دانش‌آموزان دختر و پسر مجاز به فعالیت در سطح مدارس هستند.

طی انتخاباتی که در مجمع عمومی انتخاباتی هیات ورزشی دانش‌آموزی استان صورت گرفت بهنام حیدری با کسب ۱۲رای از مجموع ۱۷رای اخذشده به عنوان رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی استان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار