بازدید از روند آماده سازی تیم های ورزشی جهت اعزام به مسابقات کشوری استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ بازدید سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و هیئت همراه از روند آماده سازی تیم های ورزشی جهت اعزام به مسابقات کشوری

کد مطلب: ۹۲۲۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از روند آماده سازی تیم های ورزشی جهت اعزام به مسابقات کشوری استان بوشهر

غلامحسین حسینی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن بازدید از اردوی آماده سازی تیم والیبال متوسطه دوم پسران استان بوشهر در گفتگو با خبر نگار پانا بیان داشت : هدف از برگزاری اردو و مسابقات ورزشی دانش آموزان در کشورایجاد نشاط ، صمیمیت و رقابت سالم ، تمرین کار گروهی ، مسئولیت پذیری ، رفاقت و رقابت سالم و کشف و هدایت استعداد های ورزشی به مراحل بالاتر عنوان نمودند .

حسینی گفت : دانش آموزان عزیز با تاسی از فرموده معظم مقام رهبری تحصیل ، تهذیب و ورزش اشاره نمودند که در کنار تحصیل به تهذیب نفس و ورزش بپردازند . فعالیت های ورزشی و تربیت بدنی زمینه مناسبی را برای رشد متوازن افراد فراهم می آورد .

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود : 14 تیم ورزشی دانش آموزی شامل 7 تیم دختر و 7 تیم پسر متوسطه اول و دوم از یکم مرداد تا 31 مرداد ماه 98 به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد .

حسینی گفت : در این دوره از مسابقات که به میزبانی استان های سمنان ، مازندران ، اردبیل ، چهار محال و بختیاری و اصفهان برگزار می گردد 130 ورزشکار مربی و سرپرست از استان بوشهر حضور خواهند داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار