تجلیل از 120 دانش آموز حافظ جز 30قرآن کریم در گناوه برگزار شد

گناوه،بوشهر(پانا)_ همزمان با ماه مبارک رمضان از دانش آموزان برتر تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۱۶۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از 120 دانش آموز حافظ جز 30قرآن کریم در گناوه برگزار شد

اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: در سال تحصیلی جاری تاکنون 10 برنامه تجلیل از برگزیدگان آموزش وپرورش با عناوین مختلف در این شهرستان برگزار شده است که امروز هم در یکی از بهترین روزها و در بهترین ماه سال از این حافظان کلام الهی تقدیر می شود.

رییس آموزش وپرورش گناوه افزود:طرح ملی حفظ جزء 30قرآن کریم از طرح های وزارت آموزش و پرورش کشور است که از ابتدای سال تحصیلی در دومقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول آغاز شد.

وی گفت:در شهرستان گناوه ونیز همزمان با سراسر کشور این طرح آغاز شد که بعد از تلاش و کار همه همکاران و مربیان در همه مدارس و برگزاری آزمون های مربوط به این طرح،120 نفر حافظ جز 30 مشخص شد که امروز تقدیر قرار می گیرند.

احمدی یادآور شد:امروز در این آیین از 5 چهره قرآنی فرهنگی و3 نفر از فرهنگیان شهرستان گناوه که در زمینه قرآنی موفق به کسب مقام استانی شده اند تقدیر می شود.

وی در پایان اضافه کرد:آموزش وپرورش در زمینه قرآن،عترت و نماز دارای برنامه هایی متنوعی است که در شهرستان گناوه مسابقات داخلی این برنامه ها را برگزار شده است و دانش آموزان برتر این دوره ها برای مسابقات استانی وکشوری آماده می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار