ایجاد دور برگردان در شهر کارشناسی شده است

قم (پانا) - معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: تصمیمی که در شورای ترافیک اتخاذ شده این است که میدان‌ها و تقاطع‌های سطح شهر به ندرت به‌صورت کامل مسدود شوند و حتی الامکان بسته شدن آن‌ها به‌صورت موقت انجام شود.

کد مطلب: ۹۱۰۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد دور برگردان در شهر کارشناسی شده است

عباس ذاکریان در پاسخ به انتقاد مطرح شده در خصوص وضعیت ایجاد دوربرگردان‌های اظهار کرد: تصمیمی که در شورای ترافیک اتخاذ شده این است که میدان‌ها و تقاطع‌های سطح شهر به‌ ندرت به‌صورت کامل مسدود شوند و حتی‌الامکان بسته شدن آن‌ها به‌صورت موقت انجام شود.

وی ادامه داد: برخی میدان‌ها در سطح شهر هستند که در طول ۲۴ ساعت بیشتر از ۲۰ تا ۲۲ ساعت به سهولت در آن‌ها تردد صورت می‌گیرد و در همان چندساعتی که پیک ترافیکی دارند به‌صورت موقت بسته می‌شوند.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: به‌عنوان نمونه میدان جهاد فقط در ساعات پیک با مانع موقت بسته می‌شود و در سایر ساعات قابل‌استفاده است و تردد در آن به‌صورت کامل جریان دارد.

ذاکریان با اشاره به اینکه در برخی نقاط ترافیک واقعاً آزار دهنده است و با ایجاد دوربرگردان تداخل حل‌شده و ترافیک روان‌تر می‌شود، ابراز کرد: تصمیم‌گیری در خصوص بسته شدن موقت یا دائم میدان‌ها و تقاطع در شورای ترافیک استان که نمایندگان دستگاه‌های مربوطه در آن شرکت می‌کنند صورت می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار