مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان: یکی از اهداف تشکیل سفیران سلامت دانش آموزی جلوگیری از رفتارهای پرخطر است

اصفهان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان در اختتامیه جشنواره سفیران اعلام کرد سفیران سلامت در استان اصفهان باید با آموزش و یاری همسالان خود از رشد رفتارهای پرخطر جلوگیری کنند.

کد مطلب: ۹۱۰۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان: یکی از اهداف تشکیل سفیران سلامت دانش آموزی جلوگیری از رفتارهای پرخطر است

محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: یکی از مهمترین مباحثی که در جلسات آموزش و پرورش به آن پرداخته میشود بحث سفیران سلامت مدارس است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و خوشبختانه با همکاری آموزش و پرورش استان ، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان امروز یکصد و بیست و شش هزار دانش آموز سفیر سلامت در استان اصفهان همسالان خودشان را در مدارس و خانواده ها آموزش می دهند.

وی در ادامه صحبت های خود گفت: یکی از مهمترین ساحت های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، ساحت تربیت زیستی و بدنی می باشد که به حفظ و ارتقای سلامت و بهداشت جسمی و روانی دانش آموزان اشاره می نماید؛ و امروز برگزاری این برنامه برگرفته از همان ساحت می باشد که آموزش و پرورش استان آن را دنبال می نماید .

اعتدادی ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این جشنواره تاکید کرد:سفیران سلامت ، دانش آموزانی هستند داوطلب و علاقه مند به فعالیت های گروهی در حیطه های مختلف سلامت ، جسمی ، روانی ، اجتماعی و معنوی.

وی در ادامه افزود : سلامت دانش آموزان برای آموزش و پرورش بسیار مهم و با اهمیت است و برگزاری برنامه هایی از این دست به همین منظور انجام می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در ادامه ضمن اشاره به نمونه هایی از رفتارهای پرخطر در بین دانش آموزان گفت : متاسفانه 25 درصد از دانش آموزان دارای اضافه وزن می باشند که یکی از رفتار های پرخطر در بین دانش آموزان است و امیدواریم سفیران سلامت در استان اصفهان بتوانند این موضوعات را در دستور کار خود قرار داده و با آموزش و یاری همسالان خود از رشد رفتارهای پرخطر جلوگیری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار