ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده شهید " علیرضا همایی فصیح"

قم (پانا) - جانشین فرماندهی انتظامی استان قم، سلام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را به خانواده شهید "علیرضا همایی فصیح" ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۹۰۴۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده شهید " علیرضا همایی فصیح"

سرهنگ "صیاد درویشی" در دیدار با خانواده شهید سرتیپ دوم پاسدار علیرضا همایی فصیح، اظهار کرد: شهدا پشتوانه ذهنی و فکری مردم هستند.
وی افزود: انشاء الله بتوانیم انتظاراتی که شهداء از ما داشتند را محقق کنیم، شهدا پشتوانه ذهنی و فکری و جهت یاب و چراغ راهنمای برنامه ها و مسیر حرکت ما هستند و در هنگام بروز مشکلات بر سر مزار شهدا رفته و با توسل به ارواح طیبه شهدا برای رفع مشکلات نیرو و توان می گیریم.
سرهنگ درویشی ادامه داد: از خداوند مسئلت داریم تا شرمنده خون پاک شهدا و خانواده معزز آنها نباشیم و امیدواریم بتوانیم وظایف سنگین خود را در قبال خانواده معظم شهدا و مردم شریف انجام دهیم.
جانشین فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: شهداء ذخایر معنوی و ماندگار انقلاب اسلامی بوده و درس تقوا، ایمان، شجاعت و ازخودگذشتگی را به ما آموختند.
وی تصریح کرد: امروز افتخار ما این است که ادامه دهندگان راه شهداء هستیم و امیدواریم از امانت شهداء که همان امنیت پایدار در جامعه است، به‌خوبی پاسداری کنیم.
سرهنگ درویشی تاکید کرد: امنیت و آرامش جامعه مدیون جانفشانی و ایثار شهدا است و وظیفه همه آحاد جامعه زنده نگه داشتن یاد و راه شهیدان است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خانواده معظم شهدا را اسوه های صبر و استقامت دانست و خاطر نشان کرد: وجود خانواده شهدا برای ملت اسلامی نعمت بزرگی بوده و تکریم آنان و ادامه راهشان عبادت است.
وی بیان کرد: خانواده های معظم شهداء نماد صبر، استقامت و پایداری در جامعه هستند و خدمتگزاری به خانواده شهدا یک تکلیف همگانی است.
سرهنگ درویشی بیان کرد: دشمن از فرهنگ ایثار و شهادت جوانان متدین این مرز و بوم می‌ترسد و ترویج این فرهنگ باعث مصون ماندن انقلاب اسلامی از توطئه‌های دشمنان خواهد شد.
وی تصریح کرد:شهدا وظیفه خود را در راستای استقرار حکومت اسلامی و ایجاد امنیت در جامعه ایفا کردند و امروز وظیفه همه ماست در این زمینه گام برداریم .
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم ابراز کرد: شهادت نه تنها برای کسانی که توفیق آن را می یابند، رستگاری بزرگ محسوب می شود، بلکه در بعد اجتماعی آن باعث حفظ و بقای موجودیت نظام اسلامی و ارزش های دینی می شود.
سرهنگ درویشی در پایان ضمن ابلاغ "سلام مقام معظم رهبری" به خانواده شهید همایی فصیح، گفت: فرمانده معظم کل قوا فرمودند " سلام من را به خانواده شهدای ناجا برسانید" که این خود نشان از اهمیت تکریم این عزیزان دارد.
گفتنی است، شهید علیرضا همایی فصیح در 23 خرداد 1390 در کسوت فرمانده انتظامی شهرستان "دلگان استان سیستان و بلوچستان" در در گیری با اشرار به فیض شهادت نائل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار